בעיה שמתסכלת אותי

milliner

New member
בעיה שמתסכלת אותי

דבר ראשון, מדובר באופני כביש. אחרי שאני מחליף פנימית ומחזיר את הצמיג, אני לא מצליח להחזיר את קצה הצמיג היכן שיש הכי הרבה מתח וזה מתסכל אותי כי כבר ניקבתי 2 פנימיות ושברתי כף אחת. למישהו יש טיפ או משהו שיעזור לי ?
 

קוב

New member
שים לב - לחישוק הגלגל פרופיל קוני

זאת אומרת שכאשר סוגרים צמיג יש לדאוג שהקטעים אשר הולבשו על החישוק יהיו לכיוון מרכז החישוק ככל שניתן. כך תוכל להמשיך להלביש את הצמיג בקלות. צמיגי אופניים הם רכים יחסית ולכן, ניתן לבצע זאת ללא כף או בעזרה קטנה לקראת הסוף. בהצלחה!
 

milliner

New member
לא הבנתי כלום, ובכל מקרה ניסיתי

ממש לא עזר עוד מישהו ?
 

milliner

New member
מקפיץ

מממממממממממממממממממקקקקקקקקקקקקקקקקקפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפייייייייייייייץץץץץץץץץץץץץץץץץ
 

nintense

New member
תנסה לסגור את הצמיג...

כך שהסגירה הסופית היא מעל הונטיל, מומלץ גם לסגור כשהחישוק מושען על הבטן (עם הצד של הונטיל) ושתי הידיים סוגרות מרחוק לקרוב במקביל תוך משיכת הצמיג לכיוון הבטן.
 

Bontrager

New member
עצות

1. מאוד מאוד מאוד חשוב שתבין למה התכוונו החבר'ה כשאמרו "לוודא שקטעי הצמיג שכבר על החישוק מונחים המירכזו" זה אחד הדברים החשובים ביותר בהרכבת צמיג. החישוק במרכזו, בעל היקף קטן יותר מבקצוות. תראה ציור. 2. בקטע הקשה בסוף: טיפה סבון כלים על החישוק ועל הצמיג - למרוח עם האצבע והופ - הצמיג מולבש. נדיר מאוד שצריך כפות בכלל אם עושים את זה באלגנט.
 

רמי לשם

New member
במקרה נתקלתי במאמר מתאים

מתוך האתר של טים אסטרוגן קבל את Levers? Levers? We Don't Need No Stinking Levers!
 

milliner

New member
ניסיתי ולא הצלחתי...

הבעיה שלי היא שלצמיגים שלי יש קצה קשיח ממתכת שמקשה מאוד על ההכנסה שלו למישהו יש רעיונות ?
 
למעלה