בעיה

בעיה

שלום לכם! יש לי בעיה עם חנות מחשבים, שלא אנקוט בשמה, ש"עושה לי בעיות": קניתי שם צורב, עם הזמן(חודשים ספורים-במסגרת זמן האחריות) הצורב התקלקל, אז שלחתי להם לתיקון, הם שלחו אותו ליבואן. קיבלתי מכשיר לא תקין בכלל(מת לגמרי, משומש מכף רגל ועד ראש), אז החזרתי להם, עבר כבר בערך חודש, אולי אפילו יותר, וכל הזמן הם אומרים לי שאין אפשרות להחליף הצורב, כי לא נמצא במלאי צורב אחר ומסרבים להחזיר לי את הכסף, בגלל שהיבואן לא מאשר. שאלתי היא: האם יש חוק שמגן עלי כצרכן במקרים כאלה? והאם כדאי לי לתבוע אותם? תודה רבה, אני מקווה שתענו לי, כי בשבילי 600 שקל זה לא שטות!
 

ailag

New member
תן לי לנחש

עתיד מחשבים? הם דפקו אותי ועוד אנשים שאני מכירה. אל תתעסק איתם, ברגע שנמאס לך לצעוק על מנהלי סניפים תפנה לסמכויות גבוהות יותר מיד. [לדעתי, הם פשוט מטומטמים.]
 
לא בדיוק

את האמת, זה PANDAS, אבל גם הם מטומטמים... מה הכוונה לסמכויות הגבוהות? תודה על התגובה בכל אופן!
 
טוב, לא משנה!

טוב, זה כבר לא אקטואלי, הבעיה נפתרה בעצמה, פאנדאז עשו הכל, אחרי כמה צעקות... צעקות זה דבר נורא יעיל! אבל הם בסדר!
 
למעלה