בעיוטת עם אאוטלוק, כנראה לאחר עדכון
נראה שלאחר עדכון אאוטלוק אחרון השתבשה הגישה לתיבת הדואר שלי בבזק בינלאומי. לא קבוע אבל בתדירות גבוהה מקבל את ההודעה המצורפת. התמיכה של בזק בינלאומי בדקה ובגישה ישירה דרך השרת (my-mail) הכל מתקבל. איך אפשר לפתור? הציעו לי לפנות לתמיכת מייקרוסופט, ניסיתי, אבל זה hopeless. אאוטלוק מאופיס 2016. מע' הפעלה ווינדוס 10. תודה.
נראה שלאחר עדכון אאוטלוק אחרון השתבשה הגישה לתיבת הדואר שלי בבזק בינלאומי. לא קבוע אבל בתדירות גבוהה מקבל את ההודעה המצורפת. התמיכה של בזק בינלאומי בדקה ובגישה ישירה דרך השרת (my-mail) הכל מתקבל. איך אפשר לפתור? הציעו לי לפנות לתמיכת מייקרוסופט, ניסיתי, אבל זה hopeless. אאוטלוק מאופיס 2016. מע' הפעלה ווינדוס 10. תודה.