בעיות בבניית אנימציה

gbrish

New member
בעיות בבניית אנימציה

שלום לכולם. סיימתי אנימציה של זחל בתנועת זחילה כולל תנועת ראש , וחיוך וכד. נתקלתי במס' בעיות. 1. רציתי רקע של עצים ודשא , שמתי תמונה רגילה ב enviroment אבל כשאני מתקרב לזחל עם המצלמה , הרקע לא גדלה בהתאמה. 2. רנדרתי בscanline רגיל , וכשהעברתי את הספוט לraytrace shadows זה רנדר לי מאד! איטי ,(950 פריימים) - האם יש דרך להוריד את זמן הרינדור בraytrace shadows?. 3. אני לא יודע באיזה פורמט לרנדר את הסרט הסופי , אולי לפריימים וא"חכ בתוכנת וידאו לסגור? - אשמח אם משיהו יוכל להסביר לי - באיזה פורמט , איכויות , משקל וכד. - המלצה מבעלי ניסיון. תודה - צירפתי כמה פיימים ותקריבים לזחל
 

מיכאל ג

New member
לגבי הרייטרייס שדו

תבדוק את מרחק האובייקט מהתאורה, אם הספוט רחוק מאוד ועיגול האור שלו כולל הרבה חלקים ריקים של הסצינה פשוט קרב אותו אל האובייקט, זה אמור להשפיע.
 

Shmenky

New member
עדיף שלא תעשה תמונה בENVIRONMENT

אני מציע שתשאיר אותה שם אבל תבנה שני פליינים (אם בא לך אז גם עיגול מאוד גדול שישמש כשמיים) פליין אחד שיהיה הדשא ואחד אחר שיהיה עצים ואז זה יהיה יותר אמין.
 
1. עדיף ליצור תמונת רקע על אוביקט אמיתי

במקרה שלך נראה כאילו צילינדר עם נורמלים הפוכים יעשה את העבודה. 2. אנחנו מעדיפים לזייף קטעי תצאורה מאשר להשתמש בraytraced shadow, למה אתה צריך להשתמש בו? יש אפשרות לעשות exclude לעצמים שהספוט לא מאיר אותם, תדאג שהם יצאו מהמשוואה. וגם תעשה מה שמיכאל כתב. 3. תייצא לרצף של targa ותייבא לתוך תוכנת עריכת וידאו כסיקוונס. משם ייצוא הווידאו תלוי בלאן התוצר הסופי הולך.
 

EdithSharon

New member
Raytrace shadow

תבדוק את ה render settings של האדמה שלך (המישור שעליו הזחל זוחל), כי מהתמונת לונג שוט שצירפת הוא נראה די גדול יחסית לסצינה. יש לך אפשרות לבטל את ה- cast shadows שלו, זה אמור להפחית משמעותית את זמן הרינדור לפריים
 

eldarinn

New member
דעתי דוקא בענין אחר

הנוגע לתאורה של האובייקט ושונה משמעותית מתאורת הסביבה, יש לבצע התאמות אחרת זה נראה שתול כמו בפוטושופ.
 
למעלה