בעיות בפייבר בוק (מצורף צילום של לוג)

azaria

New member
בעיות בפייבר בוק (מצורף צילום של לוג)

כבר חודשים שהאינטרנט אצלי מקרטע.
לרוב עובד סבבה, אבל לפעמים זוחל בקושי ולפעמים ממש מת!
לרוב זה מסתדר ברגע שאני מכב ומדליק את הפייברבוקס.

בהיותי איש בדיקות הייטק, וגם חבר בקבוצה הזו למעלה מעשור - ניסיתי כל מיני דברים. כמו לאתחל תוכנתית במקום כיבוי והדלקה, לבטל ולהחזיר את שרת ה DHCP, ועוד ועוד.
לפעמים, בזמן בעיות כאלה אז אפילו הנתב עצמו לא זמין! כלומר כשאני מנסה לגלוש את כתובת ה default gateway אין תגובה. ואפילו פינג לשם אינו מגיב!
והכי מוזר זה שלפעמים זה מסתדר מעצמו גם בלי שאני עושה דבר. לא מאתחל, לא גולש, לא נוגע ולא כלום! פשוט שם לב שיש בעית אינטרנט "כרגיל", עוזב את זה ועושה רגע כמה דברים אחרים - וראה זה פלא - כשאני מנסה לגלוש שוב כעבור שעה קלה - הכל בסדר ועובד חלק!

היום אחרי זמן רבעל הקו עם התמיכה התכנית של הוט, ומנהל בתמיכה טכנית, ועכשיו המנהלת של המנהל (או הקולגה של הקולגה שיושבים זה ליד זה, ורק מתחלפים בתפקיד החירטוט ללקוח מי המנהל של מי כרגע...) קיבלתי את התשובה המדהימה הזו:
בדקנו את כל הנתונים של הנתב שלך אדוני, ומבחינתנו הכל בסדר. ולגבי מה שאמרת על השגיאות שארואים בלוג (הם נכנסו מרחוק והקריאו לי זמנים מדוייקים של השגיעות הספציפיות, כן?!) אז... אנחנו לא מתייחסים להודעות השגיעה האלה, והכל תקין.

אולי פה יש מישהו שכן יכול להתייחס לשגעות שהפייברבוקס בכבודו ובעצמו כותב בלוג שלו?
מה משמעות כל הבעיות והכשלונות האלה?
מה יכול לגרום את כל זה?
ובעיקר - מה יפתור את הבעיה?

 

rafid1

Active member
מנהל
מי הספקית? תבדוק:

1. שגיאות בערוצי המודם שלהם (צל קרוב ל - 0 )
2. עוצמות שם (כבר לא זוכר את ההמלצות כאן).
אם יש בעיה - הכיוון הוא תשתית, ומה שיפתור אותה - הוא טכנאי שלהם.

זה בהנחה שאתה בבעיה גם בחיבור קווי, ללא קשר לטיב האלחוט של המודם שלהם.
 
למעלה