בעיות גלישה מוזרות (WI FI)

100W

Member
ייתכן שיש בעיה בבדיקה שלך. אצלך זה עובד שעות בסדר

ואז פתאום ניתוקים.השאלה אם אצל השכנים בדקת מספיק זמן כדי לדעת ששם אין ניתוקים?
הייתי חושד אולי בכרטיס הרשת.
איזה כרטיס יש לך - פנימי או חיצוני?
אולי תוכלי לקבל בהשאלה כרטיס רשת חיצוני לזמן מה ולבדוק איתו?
בהצלחה
 

3מרגו

New member
אין בעיות בבדיקה

היה בבדיקה אצל מישהו הרבה שעות 3 פעמים ועבד בסדר.
ניסיתי 2 כרטיסי רשת חיצוניים, לא עזר, ושניהם עבדו מצוין במחשב השני שלי שבדר"כ מחובר באופן קווי.
 

100W

Member
עוד שאלה קטנה: בזמן שהמחשב מתנתק - הסלולרים בבית ממשיכים

לגלוש על הווי-פיי? הם לא עוברים אז לרשת הסלולרית?
 

3מרגו

New member
בדרך כלל רק מחשב.הנייד לא בבית

זה מחשב של הילד ואין מכשירים אחרים באותו זמן.ואם יש אותן תקלות..
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
זה תשתית או ספק אז מה עושים?..לדעתי..

&nbsp
תשתית נתקלתי בבעיות כאלה...צריך לשבת על בזק אם היא בעלת התשתית ..או הוט
&nbsp
לא ברור מההודעה שלך מי בעלת התשתית. כלומר מי מספקת את הראוטר והתשתית הפיזית של החיבור..
אם זו בזק...הם עושים בעיה כי הם לא עוברים לסיבים אופטיים מצד אחד שפרשו כבר בחלק מן המקומות היו אמורים מזמן לפרוש במרחבי הארץ ..ומצד שני לא משדרגים את מה שקיים..ולא משקיעים..תקעו את הלקוחות כי לא החליטו אם לעבור או לא סופית לסיבים..
צריך ללחוץ עליהם.
&nbsp
אם זה הוט התשתית...ללחוץ עליהם , חובה של שני אלה לעשות ניטור ניתוקים מרחוק..לבדוק תשתית כבלים כרטיס בלוח שלהם ועוד ועוד..עד לפתרון התקלה
ראוטר כבר היו אמורים להחליף לך מזמן..דרוש את זה! הם חייבים לשלול אותו..לתת חדש מהקופסא! דרוש תקבל ככה זה עובד..לפעמים.
&nbsp
במקביל לבדוק עם הספק רשת ( זה שנותן לך את האינטרנט והגלישה על התשתית.. )
גם שם ניתוקים אם יש...
&nbsp
או לעבור לספק רשת אחר...היום זה בקלות עושים. גם לי היו בעיות עם ספק X עברתי ל Y הפלא ופלא רוב הבעיות נפתרו ( חוץ מהמהירות של בזק שצריכים לתת לי 100 לפי מהירות החבילה..ולא מספקים מהסיבות שציינתי)..
&nbsp
אז קודם ברר מי ספק התשתית הפיזית, מהם לקבל ראוטר חדש קודם כל. אם זה לא פתר שימשיכו לבדוק..כבלם קופסא וכו' אצלם.
&nbsp
במקביל לברר מי ספק האינטרנט הגלישה עצמה..שיעשו ניטור לכמה ימים בשיטה שלהם..של שם משתמש זמני וכו'..
אם לא נפתר ככה להחליף ספק רשת..
&nbsp
כל זה בהנחה שבאמת כרטיס הרשת והמחשב נבדקו היטב שאין בעיות איתם..( מה שלא נראה שיש )
&nbsp
:)
&nbsp
מי ספק
 

3מרגו

New member
אני כתבתי על בזק והוט

אז תשתית של הוט וספק הוא בזק בינלאומי.וכבר השקעתי שעות בשיחות.
נכון,בהוט נאמר לי שאם אחליף לראוטר שלהם יהיו אחראים.מה לעשות שהוא שלי ולא שייך לאף אחד?אלא רק מודם.הם הפנו אותי לשרות לקוחות להחליף לראוטר שלהם,אני מניחה שזה בתשלום.ולמה שאחליף אם הכל עובד יופי??!!ורק במחשב אחד התחילה בעיה.
יוצא שאו לקנות מחשב אחר (ומי יודע שגם לו זה לא יקרה) או לקחת מהם ראוטר כי אין ברירה צריך לפתור..
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
עכשיו זה ברור יותר

&nbsp
יש אפשרויות
&nbsp
להביא ראוטר זמנית ממישהו אחר...לבדוק כמה שעות איתו..
&nbsp
לקנות ראוטר חדש....פרטי
&nbsp
לקחת ראוטר של הוט...ואחריות שלהם ותמיכה טכנית והם צודקים הם לא יכולים להיות עם אחריות על ראוטר פרטי...
&nbsp
כאמור....לא נראה שיש לך בעיה עם המחשב הרי אמרת נבדק במעבדה
&nbsp
החשוד העיקרי המיידי הוא הראוטר..כי הראוטר אמור לספק לכל המכשירים את הרשת..אם לאחד הוא עושה ניתוקים זו גם בעיה..
לנסות לאפס את הראוטר אולי יעזור...
בפורום רשתות וIP כנראה ידעו לעזור לך עם הראוטר הספציפי לאפס ולסדר הגדרות..יותר מפה..:) הההתמחות שלהם זה בנושא
&nbsp
שבוע טוב :)
 

3מרגו

New member
זה היה לי קשה להבין-שהוא גורם לבעיה רק במחשב אחד

הרי ניידים עובדים.
דבר אחרון שהמליצו בהוט זה להתקשר לשרות של TP LINK. יש טעם?
 

3מרגו

New member
ולעשות את זה עם שרות של TP LINK?

אני בכלל לא זוכרת איך הגדרתי אותו.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
אם יש לך שירות אז כן

תנסי ליצור קשר...שווה ניסיון

אם לא אז אמרתי פורום רשתות ו IP מתמחים בזה..

או טכנאי רשתות פרטי..
 

3מרגו

New member
אין שרות,נתנו לי מספר טלפון..

הייתי מזמינה טכנאי שישבור את הראש ויפתור כבר.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כדאי לפרט קצת איזה טפ-לינק פה,כי יש מודלים וגרסאות עם באגים

ב-firmware של מודול הויפי, שמנתקים ללקוחות מסוימים את החיבור לרשת אחרי זמן מה של שימוש ע"י לקוח שהמודול שלו שייך לחברה אחרת כלשהי שחברת הנתב הינה ביחסים רעים איתה (פה יש גם לפרט פרטים על הכרטיס הויפי של הלקוח, סוג, שמו, ושש אותיות ראשונות של כתובת ה-MAC)
לגבי הבאג מצד הנתב, לפעמים נפתר בהחלפת הנתב, עדכון גרסת מערכתו, או התחברות עם כרטיס לקוח מחברה אחרת, אך זה פתרון פלסתר, בעצם זה גם עניין של מלחמה לא הוגנת בין ספקי מודולי הויפי, שאחד מהם ביקש ממפתחי הממשק של הנתב להטמין באקדור שגורם לבעיות שכאלה והתמיכה לא תעזור, כי זה לא באינטרסים של ההנהלה של החברה לתקן באג מכוון שכזה במערכת של הנתב
פתרון מכריע לטיפול במלחמות שיווק כאלה - זריקת תלות בחברות נתבים כלשהם לפח, כלומר קומפילציה עצמית מקוד מקור מערכת נתב מותאמת אישית (openwrt, dd-wrt וכדומה) שתומכת בנתב הספציפי הזה, שבה כמעט הכל נבדק והוגדר כמו שצריך וגם בעל לוג נורמלי, ועדכון המערכת לגרסא כזו, אך זה דבר שכדאי לבצע רק על ידי מי שיש לו ניסיון לדברים האלה, כי מהרגע שמעדכנים גרסת מערכת נתב לגרסא מותאמת אישית, אינך יכולה להשתמש בתמיכת חברת המקור, כלומר מאותו הרגע את הבוס המלא של הנתב שלך כאילו שבנית את ההתקן הזה בעצמך מאפס...
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
אולי די?

שבוע טוב די כבר!
&nbsp
אתה בא להראות כמה אתה ידען חכם ופרופסור לפילוסופיית מיחשוב? או לעזור.
&nbsp
כי אתה יותר מסבך אנשים..מאשר עוזר בנתיים
&nbsp
מעבר לזה שהיא קיבלה תמיכה מליאה..ובדיוק מה אפשר לעשות..
אז מה אתה מברבר שם נאום פיליבסטר שלא מועיל?..
&nbsp
די די די..זה די..
 

3מרגו

New member
TP LINK

TL-WR740N
ומה יתכן ששנה עבד יופי ופתאום מנתק?
החלפת כרטיס רשת לא תורמת.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בצעי איפוס מלא לנתב דרך לחצה ארוכה בחור הריסט מאחור ע"י סיכה

או משהו, ואז הגדרי את הנתב שוב מאפס
לא ע"י לחצן האיפוס בממשק ההגדרות שלו בדפדפן, כי זה עדיין משאיר קבצים זמניים לא רצויים בנתב
לפני כן שמרי נתוני ההגדורות כדי שתוכלי להגדיר שוב, באפשרותך להעזר בתמיכה של טפלינק או ספק האינטרנט להגדרת הנתב
כמו כן החלפי כבל רשת בין הנתב למחשב הלקוח הבעייתי אם יש בעיות גם בכבל, או נסי פורט אחר בנתב מבין ארבעת הפורטים לרשת הביתית
&nbsp
אכן ככל הנראה לאחר שנה על אותם נתונים, הזיכרון מטמון בנתב התמלא בקבצים זמניים, לכן צריך פה איפוס, אם במשך השנה היו לנתב ניתוקי חשמל פתאומיות, זה גם תורם למילוי בקבצים זמניים במטמון, יש לציין שנתב, בדיוק כמו מחשב, טלפון חכם, או כל דבר אחר, מריץ מערכת הפעלה, אשר נתקלקלת עם הזמן משימוש לא נכון
&nbsp
נ.ב. ומאשר למפרט הטכני של הנתב הספציפי הזה, זו חתיכת התקן זולה, שכוללת מעבד 400MHZ, רק 4MB זיכרון מטמון לשמירת נתונים, ו-32MB זיכרון RAM אשר לא יכול להחזיק מעמד הרבה זמן עם הרבה לקוחות ברשת בו זמנית
ועוד דבר, אם זה גרסתו הסינית של הנתב הזה (בודקים במדבקה מתחת לנתב) אז הדבר עוד יותר גרוע: 400MHZ, זיכרון מטמון 2MB ו-16 או אם לא התמזל מזלך אפילו 8MB של RAM (גרסת hw 1 או 2)
&nbsp
במקומך הייתי מחליף את זה למשהו נורמלי, כמו TL-WR1043N/D שכולל מפרט טוב יותר ויכול להחזיק יותר
כי דבר זול מדי כידוע עם הזמן עולה ביוקר על תמיכה..
 

3מרגו

New member
תודה.הזמנתי מישהו שאני מכירה שאולי יעזור עם כל ההגדרות האלה

ממש לא זוכרת איך הגדרתי בעבר.
 

3מרגו

New member
עכשיו ניסיתי שוב החלפות בין המחשבים וחיבורים שונים

כי כבר לא זכרתי מה יצא לפני זמן מה.כשניסיתי להיעזר בתמיכה של הוט ובזק.
אז הקטע-לא גולש עם כבל בבית.במעבדה כן!!!לא יכולתי להאמין.לכן סחבתי 3 פעמים והמחשב נבדק ומיצינו עם זה..
אחרי שדרשתי מהוט לבדוק מדוע לא גולש עם כבל ניסו כל אחד מהם להפנות לשני.הגענו ל"שרת DNS" וכל השיחות סביב זה.ופשוט הרמתי ידיים.כי הזמן הוא יקר,יכולה לעבוד מהבית ולהרוויח את הכסף לטכנאי וזהו..אבל הטכנאי טוען שהכל תקין!במעבדה.
אף פעם לא גלש עם כבל.אוקיי,לא היה צורך.עבד עם וויפיי.עכשיו גם זה לא.
מה עושים???
 
למעלה