בעיות עם הגדרת אינטרנט אלחוטי בזק

meאני7

New member
בעיות עם הגדרת אינטרנט אלחוטי בזק

המודם שלי התאפס והגדרתי אותו מחדש דרך הספק שלי - בזק בינלאומי 014
הם אמרו לי להגדיר את האלחוטי דרך התשתית שלי- בזק.
נתקלתי בבעיה בהגדרת אינטרנט אלחוטי של בזק. ניסיתי לפתור את זה לבד אך לא הצלחתי וכשבקשתי עזרה מתמיכה טכנית הם אמרו לי שזה שירות שעולה 7 שח בחודש! ללא השירות אני צריך להסתדר לבד. לדעתי זו חוצפה.
האם זה יתכן? ממתי שירות של תמיכה טכנית עולה כסף ללקוח?!
מישהו פה יכול לעזור לי לעשות את זה לבד?
 

uphilll

New member
איזו תשובה מוזרה של בזק.

מקווה שבינתיים הסתדרת לבד, אם לא- הייתי מציעה לך לנסות שוב עם התמיכה הטכנית של בזק בינ"ל.
לא מזמן יצא לי לדבר איתם לגבי הגדרת ראוטר שהתאפס או משהו.. והם הנחו אותי בהגדרה וחיבור קווי ואלחוטי.

בנוסף, לא מזמן גלש כאן מתן מבזק בינלאומי, אם כל האפשרויות האחרות לא עזרו אולי תנסה לפנות אליו במסר או דרך המייל שהוא השאיר
[email protected]

בהצלחה!
 

Y. Welis

New member
יש אגב בעיה כללית עם נתבים של בזק בכניסה אליהם

שלא דרך המימשק הרשמי של בזק (כלומר מימשק האדמין שב-10.0.0.138). לא ניתן לעיתים לראות את ההגדרות. בעיקר בדגמי NETGEAR ואולי גם D-LINK. אין תקלה כזו בנתבים שקונים בחנות.
&nbsp
&nbsp
 

Roy M

New member
בדר"כ די קל להגדיר עצמאית את הנתב מחדש

כל שצריך, זה לחבר אותו על כבל למחשב (גם נייד) ולהכנס להגדרות שלו דרך הדפדפן.
(ניתן גם אלחוטית, אבל אתה צריך לזהות את הנתב שלך שם בין שלל רשתות קיימות).

בדפדפן: 10.0.0.138
Admin
Admin
להכנס ל-WIRELESS ושם לתת שם לרשת ואת ההצפנה
 
למעלה