בעיות רהיטים
אחת מכאן, אבל מעדיפה לכתוב בניק אחר, סליחה על המגילה.
קנינו סט לסלון לפני כבר במעט שנה מרשת מקומית (אך גדולה - כמה חנויות מאוד מאוד גדולות), רצינו צבעים ספציפיים אז זה נחשב custome הגיע הסלון ותוך זמן קצר חלק מהכריות התחילו להמעך, החנות שלחות את הבקרת איכות שאמר שאכן הסלון דפוק וצריך להחליפו.
החנות נתנה לנו להחזיר ולהזמין סלון אחר ולאחר התמקחות אף נתנו לנו 20% הנחה.
הזמנו סלון יותר יקר ויותר משוכלל (חלק חשמלי) שוב חיכינו חודשים להספקה (בניתיים היו לנו את הישנים שנלקחו עם הגעת החדשים) לפני שבועיים קיבלנו את החדשים, והם היו עם חור בריפוד וכתמים שחורים (על לבן) ישר כשהכניסו אותם. שוב החנות שלחה את בקר האיכות שאיך שנכנס אמר שיש בעיה הרבה יותר חמורה והמנגנון מעוקם...
השירות לקוחות קיבל את הדו"ח של האיכות וצלצל ואמר שאנחנו יכולים או להחליף, או שוב לעשות אפגרייד, או בגלל שזו פעם שניה לקבל את כל כספנו בחזרה.
פנינו לאיש מכירות שפנה ליצרן. אם נחליט להחליף באותו סוג (שכאמור הגיע עם רשימה ארוכה של בעיות איכות) נקבל זיכוי של 300$ או שאנחנו יכולים שוב להחזיר ולקנות משהו אחר או כאמור לקבל את כספנו.
כרגע נראה לנו שנרד מהחנות לגמרי ונקנה סט יקר יותר ברשת אחרת. השאלה היא אם שווה לנסות לקבל מהחנות משהו על כל הבלגן, עוגמת הנפש, הביקורים החוזרים ונשנים שלנו בחנות, איבוד זמן עבודה בגלל ביקורי מהנדסי האיכות והעצבים באופן כללי (כאמור עברו משהו כמו 10 חודשים מהרכישה המקורית), או לוותר ולהמשיך הלאה.
אם התשובה לשאלה הקודמת היא כן להתעקש, מה הדרך הטובה ביותר או באיזו צורה לעשות את זה (מייל למנהל, תביעות קטנות? או דרך אחרת?)
תודה שהגעתם עד הלום ואשמח לכל תובנות או הצעות.
אחת מכאן, אבל מעדיפה לכתוב בניק אחר, סליחה על המגילה.
קנינו סט לסלון לפני כבר במעט שנה מרשת מקומית (אך גדולה - כמה חנויות מאוד מאוד גדולות), רצינו צבעים ספציפיים אז זה נחשב custome הגיע הסלון ותוך זמן קצר חלק מהכריות התחילו להמעך, החנות שלחות את הבקרת איכות שאמר שאכן הסלון דפוק וצריך להחליפו.
החנות נתנה לנו להחזיר ולהזמין סלון אחר ולאחר התמקחות אף נתנו לנו 20% הנחה.
הזמנו סלון יותר יקר ויותר משוכלל (חלק חשמלי) שוב חיכינו חודשים להספקה (בניתיים היו לנו את הישנים שנלקחו עם הגעת החדשים) לפני שבועיים קיבלנו את החדשים, והם היו עם חור בריפוד וכתמים שחורים (על לבן) ישר כשהכניסו אותם. שוב החנות שלחה את בקר האיכות שאיך שנכנס אמר שיש בעיה הרבה יותר חמורה והמנגנון מעוקם...
השירות לקוחות קיבל את הדו"ח של האיכות וצלצל ואמר שאנחנו יכולים או להחליף, או שוב לעשות אפגרייד, או בגלל שזו פעם שניה לקבל את כל כספנו בחזרה.
פנינו לאיש מכירות שפנה ליצרן. אם נחליט להחליף באותו סוג (שכאמור הגיע עם רשימה ארוכה של בעיות איכות) נקבל זיכוי של 300$ או שאנחנו יכולים שוב להחזיר ולקנות משהו אחר או כאמור לקבל את כספנו.
כרגע נראה לנו שנרד מהחנות לגמרי ונקנה סט יקר יותר ברשת אחרת. השאלה היא אם שווה לנסות לקבל מהחנות משהו על כל הבלגן, עוגמת הנפש, הביקורים החוזרים ונשנים שלנו בחנות, איבוד זמן עבודה בגלל ביקורי מהנדסי האיכות והעצבים באופן כללי (כאמור עברו משהו כמו 10 חודשים מהרכישה המקורית), או לוותר ולהמשיך הלאה.
אם התשובה לשאלה הקודמת היא כן להתעקש, מה הדרך הטובה ביותר או באיזו צורה לעשות את זה (מייל למנהל, תביעות קטנות? או דרך אחרת?)
תודה שהגעתם עד הלום ואשמח לכל תובנות או הצעות.