בעיות רהיטים

המרהטת

New member
בעיות רהיטים

אחת מכאן, אבל מעדיפה לכתוב בניק אחר, סליחה על המגילה.
קנינו סט לסלון לפני כבר במעט שנה מרשת מקומית (אך גדולה - כמה חנויות מאוד מאוד גדולות), רצינו צבעים ספציפיים אז זה נחשב custome הגיע הסלון ותוך זמן קצר חלק מהכריות התחילו להמעך, החנות שלחות את הבקרת איכות שאמר שאכן הסלון דפוק וצריך להחליפו.
החנות נתנה לנו להחזיר ולהזמין סלון אחר ולאחר התמקחות אף נתנו לנו 20% הנחה.
הזמנו סלון יותר יקר ויותר משוכלל (חלק חשמלי) שוב חיכינו חודשים להספקה (בניתיים היו לנו את הישנים שנלקחו עם הגעת החדשים) לפני שבועיים קיבלנו את החדשים, והם היו עם חור בריפוד וכתמים שחורים (על לבן) ישר כשהכניסו אותם. שוב החנות שלחה את בקר האיכות שאיך שנכנס אמר שיש בעיה הרבה יותר חמורה והמנגנון מעוקם...
השירות לקוחות קיבל את הדו"ח של האיכות וצלצל ואמר שאנחנו יכולים או להחליף, או שוב לעשות אפגרייד, או בגלל שזו פעם שניה לקבל את כל כספנו בחזרה.
פנינו לאיש מכירות שפנה ליצרן. אם נחליט להחליף באותו סוג (שכאמור הגיע עם רשימה ארוכה של בעיות איכות) נקבל זיכוי של 300$ או שאנחנו יכולים שוב להחזיר ולקנות משהו אחר או כאמור לקבל את כספנו.
כרגע נראה לנו שנרד מהחנות לגמרי ונקנה סט יקר יותר ברשת אחרת. השאלה היא אם שווה לנסות לקבל מהחנות משהו על כל הבלגן, עוגמת הנפש, הביקורים החוזרים ונשנים שלנו בחנות, איבוד זמן עבודה בגלל ביקורי מהנדסי האיכות והעצבים באופן כללי (כאמור עברו משהו כמו 10 חודשים מהרכישה המקורית), או לוותר ולהמשיך הלאה.
אם התשובה לשאלה הקודמת היא כן להתעקש, מה הדרך הטובה ביותר או באיזו צורה לעשות את זה (מייל למנהל, תביעות קטנות? או דרך אחרת?)
תודה שהגעתם עד הלום ואשמח לכל תובנות או הצעות.
 

המרהטת

New member
זה בטח הדבר הכי סביבתי שאני יכולה לעשות

אבל מאחר ואני מאלה שמחליפים רהיטים פעם ב 10-15 שנה ויש בן זוג עם גב מאוד בעייתי, אני מתפנקת ברהיטים שמתאימים לטעם שלי (מעבר לעובדה ש- bed bugs מפחידים אותי)
 

liat1271

New member
לקחת את הכסף בחזרה למצוא משהו במקום אחר

אתם לא חייבים להשקיע יותר כסף
 

debby12

New member
מנהל
מסכימה איתך שזה הזמן לרדת מהחנות הזו ולא לחזור אליה

לעולם...

מה שחזר בהודעה שלך כמה פעמים זה כמה הריהוט היה יקר ומשוכלל. אולי שווה לשקול לא להשקיע עד כדי כך הרבה כסף בריהוט? ככל שהוא יקר יותר זה גורם עוד יותר עגמת נפש כשהוא נהרס.... יש דברים יפים בוייפייר, אוברסטוק ואיקיאה.... ובאיקיאה אפשר גם להוריד את הריפוד ולכבס אותו, או להחליף ריפוד.

לגבי האם לנסות לקבל יותר מהחנות - אני הייתי עוזבת את זה. גם ככה בזבזת המון זמן ועצבים. אם את כן רוצה, אז לדעתי צריך לשלוח מכתב למנהל בתור התחלה - לא מייל. מכתב על נייר ובו מפרטים את עגמת הנפש ובזבוז הזמן ואומרים מה אתם רוצים כפיצוי. ואת המכתב הזה אתר שולחים לו בדואר רשום (certified) עם אישור מסירה שמישהו שם צריך לחתום כשזה מגיע. זה משדר שאתם "רציניים". המכתב צריך להסתיים בזה שאתם מחכים לשמוע ממנו בטרם תשקלו אופציות אחרות למיצוי זכויותיכם

אין מקום עדיין להגיש תביעה קטנה כי הרי עוד לא מיציתם את המהלך מול החנות
 

המרהטת

New member
אולי הטעתי

זה לא היה ריהוט יקר, אבל גם לא זול מאוד. אני בהחלט לא מעל ללבדוק שוב באיקיאה, אבל כל מה שראינו היה באיכות נמוכה או לא בסגנון/צבע שרצינו.
המכתב על נייר הוא בהחלט רעיון
 
למעלה