בעייה חמורה בתוכנת מיה

TORMAS

New member
בעייה חמורה בתוכנת מיה

אני יוצר סירטון אנימציה במיה, במסגרת פרוייקט סטודנטיאלי את הדמויות אני מידלתי ואת הריג עשה אחד הסטודנטים אצלנו הבעייה היא כאשר אני יוצר אנימציה בגרסת הפריוויו של מיה (BLAST) אני רואה את האנימציה כמו שצריך, אבל כאשר אני מרנדר אותה סופית יש תזוזות חמורות בתנועות בשונה מגרסת הפריוויו למישהו יש מושג איך פותרים בעייה כזאת? או למה היא נגרמת?
 

drorlazar

New member
אתה יכול להעלות דוגמא

או לפרט יותר איפה יש הבדל? נסה לתת קצת יותר פרטים, איזו גרסא של מאיה? איזה רנדר? איך השלד מחובר לאובייקט וכו'....
 

TORMAS

New member
אוקיי

הגרסא היא גרסא 7 אני לא יודע כל כך איזה ריג נעשה לדמות אבל הרינדור הוא רינדור רגיל במיה סופטוור מה שמסומן באדום זה בעצם החלקים שנראים טוב בבלאסט אבל ברינדור יוצאים מוזר הרינדור הוא טרגה סיקוונס במיה סופטוור
 

drorlazar

New member
אתה עובד עם SUBD?

יכול להיות שזה קשור איכשהוא, זה נראה מאוד מוזר, לפי מה שאתה מראה הריג מחובר בעצם בהיררכיה ולא דרך סקינינג כלשהוא. אם יש לך אופציה להעלות קובץ מאיה לדוגמא אני אנסה להסתכל על זה אצלי.
 

TORMAS

New member
אני עובד עם SMOOTH PROXY

תודה על העזרה אבל הקבצים כבדים בכדי להעלותם בפורום האנימציה נעשית באמצעות רפרנס אדיטור בעצם יש קובץ ראשי שאליו מייבאים את הדמיות ועליהם עושים את האנימציה בשיטה זאתאם רוצים לשנות משהו אז הולכים לקובץ המקור ומשנים והאנימציה לא נפגעת
 

eldarinn

New member
האם נגיאומטריה היא ביבוא מפורמט חיצוני?

יכול להיות שיש בעיה בהמרה(?)
 

TORMAS

New member
הכל נוצר במיה

האנימציה נעשית ע"י הרפרנס אדיטור מייבאים את הקובץ לקובץ מיה אחר ושם עושים את האנימציה
 

pipinn

New member
נשמע לי מוכר

תשנה את הFPS ל30 , תבדוק אם עכשיו אפשר לראות את הבעיות גם ב BLAST
 

TORMAS

New member
הבעייה נפתרה

בכל אופן לפני הרינדור עשיתי IMPOTR דרך הרפרנס אדיטור וזה רינדר מצויין תודה רבה על העזרה בכל אופן
 
למעלה