בעייה עם טקסטורות

בעייה עם טקסטורות

שלום יש לי בעייה עם טקסטורה לפגיון מאוד מאוד פשוט שמידלתי. הטקסטורות נמרחות בפוליגונים הארוכים. עשיתי קצת משחקים עם טקסטורות על הפגיון, ואלה לא יהיו הטקסטורות הסופיות. אפשר לראות את הבעיה למשל בקצה הידית (החלק הצבעוני). ניסיתי לגרום לחלק הזה להראות כאילו הוא חלוד, אבל אפשר לראות שהטקסטורה נמרחה, ודבר זה גרם לו להיות יותר דומה לעץ. ניסיתי לשחק עם הTILING ולחלק את הפוליגונים הארוכים לקצרים יותר, אבל זה לא עזר. אם מישהו יוכל לענות לי אני אודה לו מאוד. דן
 

Druyanizem

New member
מה שאתה צריך

זה שיטת מיפוי שונה... אם אתה משתמש במקס אז מה שאתה צריך לעשות זה לתת לאובייקט UVW MODIFIER ואז לבחור בשיטת מיפוי קופסא... זה כבר יעשה את העבודה בצורה בסיסית. אם אתה עובד על תוכנה אחרת... אז בטח התאוריה היא אותה תאוריה.
 
תודה זה עזר לי באופן חלקי

למרות שזה לא פתר את הבעייה לגמרי. עשיתי UVW MAP, ואני לא יודע אם זה המודיפייר שהתכוונת כי יש כמה מודיפיירים של UVW.
 

golanster

New member
אני תומך במה שידידי המלומד אמר

רק שבמאיה, הייתי בוחר בPLANNER MAPPING והוחר בהטלה מציר הY. וזאת המידה ואתה רוצה שמכל הצדדים הפגיון יראה אותו הדבר. אם לא אז CILINDICAL MAPPING.
 

Yanshoofy

New member
שלום, מוסיפה שאלה..

ב-maya 6.5 ככה פתאום נעלמו לי האייקונים של הקליפרים מלמעלה והחלון המאפשר מעבר ידני בין מצבי העבודה השונים (rendering, modeling וכו'). אני מודה מראש על כל אינפורמציה של איך אני משיבה אותם, הם יקרים לליבי. בתודה מראש, לי
 

golanster

New member
קליפרים ?

אולי תצרפי לכידת מסך שנראה מה בדיוק נעלם ? אבל בגדול יש לך בתפריט DISPLAY את כל מה שנעלם ולא קיים....
 
למעלה