בעייה\שאלה בקשר למודל

nooooob

New member
בעייה\שאלה בקשר למודל

זה המודל הראשון שאני מנסה לעשות אחרי שנים שלא נגעתי ב3D הבעייה היא שכשאני מתקדם עם המודל מקדימה (אני מנסה למדל לוויתן [= ) האחורה שלו (הזנב) הוא צר וקטן יותר לכן נוצרים בו פרטים רבים מדי ואחר כך שאני יסיים עם הקדימה יהיה לי קשה לעבוד איתו...איך אני מפסיק את התרבות הפרטים מאחור ? כי אני רוצה להוסיף פרטים רק מקדימה ולשמור על מבנה מרובע של פוליגונים בלי משולשים... מקווה שהבנתם
 

Druyanizem

New member
אני לא יודע איך זה במקס...

ונראה לי שאתה עובד במקס לפי ההלפר. אבל יש שיטה שנקראת SUBDIV שבעצם מאפשרת לך לשלוט על רמות פירוט שונות. עובד מצויין במאיה.
 

nooooob

New member
איזה הלפר?

ניסיתי לשחק עם הסאבדוייד הזה למרות שאני לא יודע מזה בכלל..לא עזר לי תודה בכל מקרה אין כאן מישהו שעובד עם מקס?
 

nooooob

New member
ככה:

יוצר קוביה...עושה לה מראה מצד אחד ומתחיל לעבוד באדיט פולי שמע אתה חייב לעזור לי אני תקוע בקטע הזה ]]]=
 
זה נראה כאילו אתה כל הזמן עובד עם

connect במקום לעבוד עם exrude מקדימה, תעבוד איתו יותר. מקסימום אם תיאלץ לעשות חיתוכים של פוליגונים תמיד אשר לתקן את זה עם weld cut ושאר הכלים. בכל מקרה הנה סדרת VTMים שיעזרו לך להבין איך זה עובד, שיהיה בהצלחה http://www.xenosgames.com/quadhead.htm
 
למעלה