בעיית הצרכים נפתרה חלקית...

בעיית הצרכים נפתרה חלקית...

אכן, לכלבה היו בעיות. כיום היא אוכלת רויאל קנין גסטרו וזה פתר את רוב הבעיות למעט בעיה אחת- משום מה תמיד בלילה היא עושה פיפי ליד האוכל שלה... הטיול ערב שלה בשעה 22:00 ואנחנו קמים בשעה 6:00... פעם אפילו הוצאתי אותה ב5 ורבע כי התחלתי לעבוד ממש מוקדם והפיפי כבר חיכה שם. אין לי מושג למה ואי היא עושה את זה... אני אשמח לפיתרון.

בעיה נוספת הרבה יותר חמורה- הכלבה מאוד קשורה אליי. היא אוהבת את כולם וגם את בן הזוג שלי (אנחנו כאמור הבעלים) אך היא מתייחסת רק אליי בצורה ממושמעת. היא לא רוצה לעזוב אותי... עוקבת אחריי לכל מקום... אם אני סוגרת את הדלת של החדר היא מתחילה לבכות ואם נמאס לה לבכות היא פשוט יושבת ליד הדלת ומחכה שאצא (בדקתי את זה היום אחרי שהיא עיצבנה אותי ששפכה איזה כוס שתייה כדי לשתות אותה).בהתחלה לא הייתה מסכימה לעזוב אותי ולצאת איתו לטיולי בוקר ועכשיו בכלל לא רוצה לצאת איתו לטיולים- רק איתי. איך גורמים לה להכיר גם בו כבעלים ולסמוך עליו? הוא כבר מתייאש, מרגיש כמובן לא נעים, מדבר עליה דברים לא יפים כמו שהיא כפויית טובה ושהיא לא הכלבה שלו ואם לא אני כבר היה מחזיר אותה. הוא לא מוכן ללכת למאלף מאחר וזה יקר והוא אומר שהוצאנו עליה כבר מספיק כסף. אני באמת לא יודעת מה אפשר לעשות כבר. HELP
 
עדכון מוזר...

ניסיתי לעשות קטע... בגלל שהפיפי היה במיקום ספציפי בשביל הספורט בלילה העלמתי לה את הקערה של האוכל והמים עד לבוקר (לא לדאוג, אני לא מתעללת בה, זה ממילא בזמן שהיא ישנה וכולה ל6 שעות). הניסוי הזה נערך כבר מספר ימים ותופעת הפיפי נפסקה. איך אני מחזירה לה את המים בלי שהיא תתחיל להשתין שוב? ומה עושים עם בעיית הבן זוג?
 
למעלה