בעיית התקנת אאוטלוק

alizaap

Member
שלום לכולם
התקנתי מחשב מחדש אחרי החלפת דיסק -SSD.
יש מערכת הפעלה 64 ביט ,חלונות 10 גירסה 20H2,
התקנתי אופיס 365- ארגוני של המכללה בה אני מלמדת.
מנסה לפתוח אאוטלוק ולחבר חשבונות דואר- המחשב זיהה שני חשבונות,
זה של הארגון- התחבר טוב,
השני של נטוויזן- קיבלתי הודעת שגיאה "השרת שאליו אתה מחובר משתמש באישור אבטחה שלא ניתן לאמת אותו" (מצורפת תמונה).
ואחכ עוד הודעה- ל"א היתה אפשרות להתחבר לשרת IMAP באמצעות שיטת ההצפנה שצוינה. בדוק את שיטת ההצפנה של Iצשפ ונסה שוב".
יצאתי מזה, ניסיתי להפעיל את אאוטלוק עם חשבון הארגון וקיבלתי הודעה על בעייה עם שני קבצים.
כל התמונות מצורפות.
בדקתי באינטרנט- היה לבצע את זה:

חפש אחר הקובץ: FRMCACHE.DAT
הוא אמור להימצא בנתיב: C:\Users\<UserName>\AppData\Local\Microsoft\FORMS

-התיקייה ריקה- אין כזה קובץ.
עשיתי REPAIR לאופיס- לא עזר.
אשמח להסבר מה לעשות כדי שאאוטלוק יפעל.
תודה
עליזה
מסייע התמיכה והשחזור של מיקרוסופט נתן את ההודעה המצורפת
גם הסרתי את אופיס והתקנתי מחדש- ולא עוזר כלום

פתחתי משתמש חדש- אדמיניסטטור- ודרכו פתחתי אאוטלוק עם 3 חשבונות. עובד יופי.
חוזרת למשתמש הראשון- אותה שגיאה.
מה זה???
 

קבצים מצורפים

  • אאוטלוק.JPG
    אאוטלוק.JPG
    KB 19.2 · צפיות: 3
  • מייל.JPG
    מייל.JPG
    KB 21.3 · צפיות: 1
  • מייל2.JPG
    מייל2.JPG
    KB 31.1 · צפיות: 3
  • 1.JPG
    1.JPG
    KB 42.8 · צפיות: 2
נערך לאחרונה ב:
למעלה