תשובה
הבעייה הייתה ככל הנראה במערכת של קולמקס כי חשבון דמו אחר של ברוקר אחר בו השתמשתי במקביל עבד באופן תקין אני לא יודע בדיוק כיצד היא נפתרה אבל אני בהחלט חש בשינוי דרסטי לאחרונה .רפי יאשר לנו האם אכן בוצע אצלם שינוי כלשהו או שמדובר בשינוי מקרי. חשבון הדמו הראשון שפתחתי בקולמקס נסגר לאחר מס' שבועות ולכן פתחתי חשבון חדש שאני עובד איתו מיום 17.11.11 והוא עדיין פעיל,אני גם מקווה מאד שהוא ישאר פעיל כמו שהבטיחו לי בשירות הלקוחות כי אחרת כל הבדיקות שאני עורך עליו יהרסו.