tapas tapas
New member
בעיית טקסטורה
אני מנסה לטקסטר איזשהוא חלק של חללית, די פשוט למען האמת. המודל הוא עבור משחק מחשב המשתמש ב NORMAL MAPS, זה אומר שבנוסף לקורדינאטות UV של הטקסטורה, התוכנה צריכה ליצור את שלושת הווקטורים TANGENT BITANGENT NORMAL עבור כל קודוקד במודל. את הווקטורים האלה התוכנה יוצרת מהגיאומטריה של המודל ומהקורדינטות UV. הבעיה שלי היא שלא משנה איזה טקסטורה אני ממפה לחלק הזה של החללית, תמיד יש לי איזה איזור קטן שבו הTBN יוצא לא טוב. בתמונות שאני אצרף תוכלו לראות את החלק ואת הTBN שנוצרו לחלק הזה. השאלה איך אני עושה שהTBN ייצא טוב? מוסיף קודקודים משוכפלים? איך אני ממפה את המודל? יש לכם מושג? תודה.
אני מנסה לטקסטר איזשהוא חלק של חללית, די פשוט למען האמת. המודל הוא עבור משחק מחשב המשתמש ב NORMAL MAPS, זה אומר שבנוסף לקורדינאטות UV של הטקסטורה, התוכנה צריכה ליצור את שלושת הווקטורים TANGENT BITANGENT NORMAL עבור כל קודוקד במודל. את הווקטורים האלה התוכנה יוצרת מהגיאומטריה של המודל ומהקורדינטות UV. הבעיה שלי היא שלא משנה איזה טקסטורה אני ממפה לחלק הזה של החללית, תמיד יש לי איזה איזור קטן שבו הTBN יוצא לא טוב. בתמונות שאני אצרף תוכלו לראות את החלק ואת הTBN שנוצרו לחלק הזה. השאלה איך אני עושה שהTBN ייצא טוב? מוסיף קודקודים משוכפלים? איך אני ממפה את המודל? יש לכם מושג? תודה.