בעית תקשורת אנטרנט עקב מעבר ספק אנטרנט

odedidush

New member
אני גם כן חושב כמוך

אני בטוח שאם אחזור לבזק ובזק בנלאומי הבעיה פתאום תפתר . אני חושד שהתקלה קורית רק כאשר עובדים עם ספק אחר שהוא לא בזק בנלאומי עם בזק . גם גרסת הקשחה של הראוטר היא של בזק .
אין לי כל כך אפשרות לקחת מודם-ראוטר ממשהו אחר או ללכת לאנשים ולהתחבר אצלם . דרך אגב אין אפשרות להתחבר לראוטר כשאר הנורית DSL דלוקה קבוע גם דרך חבור קווי וגם דרך WI FI.
השאלה , איך אני מוכיח את זה ? חשבתי לקנות את המודם-ראוטר שהציעו לי באקספון עם הקופון של באג : http://018.co.il/news/15/56/018/ ואז אני מעריך שהכל יעבוד כי זה לא ראוטר של בזק .
או שפשוט להכנע ולחזור לבזק בנלאומי?
 

odedidush

New member
בעית תקשורת אנטרנט עקב מעבר ספק אנטרנט

הי ,
לאחר כשנה ללא תקלות ב"בזק בנלאומי" עברתי בשבוע שעבר מספק "בזק בנלאומי" לספק "אקספון" .
לאחר הנתוק מבזק בנלאומי וחיבור לאקספון והגדרת המודם ראוטר ע" נציג תמיכה של אקספון , האנטרנט הקווי והאלחוטי עבד תקין אך לאחר כל שעה-שעתיים הנורית של DSL במודם-ראוטר(דגם 6850NU של בזק) דולקת קבוע ואין אנטרנט ואף לא ניתן לגשת לדף של המודם ראוטר בכתובת 10.0.0.138 . רק ריסט מתח לראוטר יוצאת ממצב זה ולאחר מכן יש אנטרנט.
לאחר שיחה עם מספר נציגי תמיכה טכנית מאקספון (התמיכה אך ורק שלהם) ובדיקה של קונפיגורצית ההגדרות בראוטר הם טענו מספר סיבות : בהתחלה טענו שזה פילטר או כבל ושצריך להחליף אותם .
טענה נוספת היא שהתקלה היא במודם-ראוטר של בזק מאחר וגם שאין אנטרנט לא ניתן לגשת לדך הבית של המודם-ראוטר. הם רואים במצב שאין אנטרנט שהסנכרון מול המודם קיים אך המהירות יורדת מ-15 מגה ל-10 מגה .
הנציגים דברו מול בזק ולפי תגובת בזק טוענים שהבעיה יכולה להיות או בפורט במרכזית בזק או במודם-ראוטר אך תחילה דורשים שאחליף מודם-ראוטר.
אני חושד בבעיית תשתית של בזק מאחר ולא הייתה בעיה ולו הקטנה ביותר במודם-ראוטר של בזק וזו התחילה רק לאחר שהתחברתי דרך אקספון.
נציגי אקספון מרו שאין מה לעשות וצריך להחליף את במודם-ראוטר וזה באחריותי הבלעדית .
אני באופן עקרוני לא הייתי רוצה לרכוש מודם-ראוטר חדש ושבסוף המצב ישנה על עצמו כלומר שעדיין אצטרך לרסט את המודם-ראוטר על מנת לפתור את הבעיה .
אני תמיד יכול לחזור שום ל"בזק בנלאומי" ולשלם קצת יותר בחודש אך הם שולחים טכנאי ובמצב ויש בעיית מודם-ראוטר הם מחליפים אותו על חשבונם .
מה אתם מייעצים לי לעשות ?
 

rafid1

Active member
מנהל
גישה לנתב

גם ממחשב אחר אין גישה (קווי-ישיר, לא אלחוטי)?
PING אליו עובד?
 

odedidush

New member
אין גישה גם ממחשב נוסף

גם בחיבור קווי וגם באלחוטי .
לא בדקתי PING
 

rafid1

Active member
מנהל
אז תבדוק...

ואם אין פינג - או שהIP שלך השתנה, או שהנתב התפגר. תרסט אותו לתצורת יצרן (לחיצה ארוכה) ותקנפג שנית. לא הסתדר, תחליף נתב.
 

odedidush

New member
בדקתי זאת

אין פינג כשהנתב תקוע.
לאחר שרסטתי אותו נכנסתי להגדרות ועשיתי Restore Fefault Settings .
הגדרתי מחדש שם משתמש , סיסמה ורשתות אלחוטיות וגם לאחר מכן התקלה השתחזרה . נסיתי לעדכן גרסת Firmware וקבלתי הודעת שגיאה .
 

rafid1

Active member
מנהל
תוודא שהמחשב שלך עם IP ברשת 10.0.0.

אם כן, ואין פינג בחיבור קווי - הנתב תקול (או הכבל...) .
 

odedidush

New member
אין בעיה , אבדוק זאת .

חשבתי לקנות בבאג את הנתב שמקבלים בקופון של אקספון. תומך בתקן N אך לא בתקן AC . עד כמה זה קריטי והאם הנתב מומלץ ? דגם TP-Link TD-W9970
קישור : http://018.co.il/news/15/56/018/
 

סנגיב

New member
נורת ADSL דולקת קבוע - ככל הנראה לא בעיה בתשתית. יש

מודמים/נתבים שהנורה מפגרת מאד אחרי מצב החיבור בפועל.
בדוק אצלך בנתב שבשניה שאתה מנתק את קו הטלפון הנורה כבית ולא ממשיכה
לדלוק עוד כמה שניות טובות.
 

odedidush

New member
בדקתי זאת

כאשר הנתב תקוע והנורית דולקת , הוצאתי את הכבל המתחבר לקיר והנורה המשיכה לדלוק ברציפות ואינה כבתה .
 

odedidush

New member
שאלה נוספת

חשבתי לקנות בבאג את הנתב שמקבלים בקופון של אקספון. תומך בתקן N אך לא בתקן AC . עד כמה זה קריטי והאם הנתב מומלץ ? דגם TP-Link TD-W9970
קישור : http://018.co.il/news/15/56/018/
 
למעלה