בעלת החלומות עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה

  • פותח הנושא Sdarots.life
  • פורסם בתאריך
S

Sdarots.life

Guest
בעלת החלומות עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה

בעלת החלומות עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה, בעלת החלומות עונה 2 פרק 9 להורדה, בעלת החלומות עונה 2 פרק 9 שידור חי, בעלת החלומות עונה 2 פרק 9 שידור ישיר, בעלת החלומות 2023 פרק 9 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית.

תקציר הסדרה:

בעלת החלומות היא טלנובלה ישראלית מסוגת דרמה רומנטית, שנוצרה על ידי היוצרת שירה אלון עבור חברת הכבלים "HOT". הסדרה עלתה לשידור ב-20 ביולי 2021. שיר הנושא של הסדרה עלה ליוטיוב ב-14 ביולי 2021, בביצועה של זהבה בן. ב-24 בנובמבר 2021, פורסם כי הסדרה חודשה לעונה שנייה, שתעלה לשידור ב-2 ביולי 2023.

עונה 1
נור, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה, נשלחת להתחזות לפותרת חלומות על מנת להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. לאחר שהיא נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות; אך יכולת זו מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר שמצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג.

עונה 2
שנה לאחר טרגדיה שפקדה אותם בעת חתונתם של נור ויהודה, חלום חדש מזהיר את משפחות רומנו-ורבורג שאם הם לא ימכרו את אימפריית המלונות המשפחתית – מי שעומד בראש האימפריה ימות – אך רגע לפני חתימת העסקה, מתגלה כי הקונה המסתורי הוא שלומי עבודי, אביהם הביולוגי של שני ויהודה, שלו מניעים מפוקפקים משלו המובילים את שאר בני המשפחה להטיל ספק אם בא להצילם או לנקום בהם.

שחקנים:

אודיה רש, דניאל ליטמן, אליאנה תדהר, שושה גורן, יורם טולדנו, יעל בר זוהר, חנן סביון, משה אשכנזי, עומר נודלמן, רועי רביב, רוני מרון-קליין​
 
למעלה