עסקים קטנים vs רשתות גדולות - רעיון אלטרנטיבי
אחת הבעיות של עסקים קטנים היא אכן התחרות עם הרשתות הגדולות. אני טוענת שהתחרות הזו לא חייבת להתקיים - עסקים קטנים אינם צריכים להתחרות ברשתות הגדולות, והסיבה שהם עושים זאת או מרגישים צורך לעשות זאת נובעת מהסיבה הפשוטה שהם אינם משתמשים ביתרונות היחסיים שלהם נכון. אחד היתרונות המרכזיים האלו הוא הגודל של העסק, שבא לידי ביטוי בחלל יותר אינטימי ובפוטנציאל שלו לקדם מכירות בצורה שונה ומוצלחת לא פחות מהרשתות הגדולות. עבור רוב בעלי העסקים הקטנים אותם ראיינתי עד כה, חלל העסק הוא שקוף והמוצר, המגוון או הכמות הם אלה שנחשבים.
רבים מנסים לסדר את חלל העסק שלהם בצורה אינטואיטיבית - בהצלחה כזו או אחרת - אבל הם אינם ממשים את הפוטנציאל המלא של החלל הקטן שלהם לרוב. וחבל. השימוש והעיצוב של החלל הזה הוא בעיני אחד המפתחות להצלחה של עסקים קטנים בדרך שונה בתכלית מהדרך בה עושות את זה הרשתות הגדולות - החלל של העסק הוא הממשק הכי ישיר שלהם עם הלקוחות ותהליך המכירה, והוא היתרון היחסי על פני הרשתות הגדולות.
אני אדריכלית צעירה שמפתחת שירות לעסקים קטנים שבמסגרתו העיצוב של העסק (מיתוג ובידול, עיצוב פנים, סידור, גרפיקה וכל פיצ'ר שיש לו נוכחות פיסית ונותן זהות וייחודיות לעסק) נעשה באופן שבו חלל העסק עובד כגנרטור להצלחה הכלכלית של המקום: עידוד תנועה, יצירת לקוחות קבועים, תקשורת מרחבית וחזותית עם הלקוחות באופן שגורם לחזור ולהתקשר למקום, מכירות - בעיקר של המוצרים הרווחיים וכו'.
אם זה נשמע למישהו מעניין, אני אשמח מאד אם תיצרו עימי קשר בנושא. אשמח לתת טיפים ורעיונות בנושאים שהזכרתי.
טניה
0524-716-709
[email protected]