אין תשובה מוחלטת
העניין תלוי יותר בך. אם המוצר שלך פופולארי וזוכה לחיופשים רבים (אצל המתחרים) אתה יכול לתת לו תגיות פופולאריות ולהיכנס לאוקיינוס העמוק והצפוף הזה. אתה יכול לנסות גם לחשוב מחוץ לקופסא- מלבד התגיות המובנות מאליהן עבור המוצר שלך, מי עוד עשוי להתעניין? אילו תגיות יכולות להתאים לקהל שאולי המתחרים שלך לא חשבו עליו...?
אתן לך דוגמא: המוצר שלי שייך לנעלי אול סטאר. כמובן שאשים תגיות בסגנון אולם מי שיחפש את המונח הזה יגיע לאלפים ועשרות אלפי חנויות לפני שיגיע אליי... הפיתרון שלי הוא להשתמש עבור חלק מהדגמים שלי בתגיות לא רגילות, למשל - חובבי סקייטבורדים נועלים נעלי אול סטאר, אז למה לא לפנות אליהם?
זה הרעיון, מקווה שעזרתי.
ארי.