כידוע ואין זה סוד שיש באתר גולשות וגולשים שונים שאינם מרוצים מהיותי מנהל פורום זה (ועוד אחד) באתר. גולשות וגולשים אלו מתנגדים אלי, לכתיבתי בכללותה, וכאמור, להיותי בדרגת ניהול (מה שבין השאר מונע ממנהל בפורום אחר לחסום אותי, על אף שנהנה מאוד לעשות זאת עשרות פעמים בעבר על אף שהודה מאוחר יותר שלא הייתה לכך כל הצדקה). אמנם בניגוד למה שאותה קבוצה אוהבת לספר, לא מוניתי לתפקיד כדי למנוע חסימות אלו, אלא מסיבות אחרות לחלוטין שאין זה המקום להיכנס אליהן. אבל התוצאה בהחלט זהה כמובן.
בכל מקרה, לעתים קורה שגולשת או גולש לוחצים על 'דיווח' (לא זוכר את שם הכפתור המדויק כרגע) כדי להתלונן על פוסט כזה או אחר ותוכנו. זה קורה כלפי כל מיני סוגי פוסטים, כותבים שונים וכו'. לעתים ההנהלה מוצאת את הדיווחים מוצדקים ומטפלים. לעתים הם פחות מסכימים והתלונה נדחית. וכל זה נעשה כמובן באופן ענייני (מה שלא תמיד נכון לגבי התלנות עצמן) וכל מקרה נבחן לגופו של עניין.
כאשר מוגשת תלונה כזאת כלפי כותב/ת שהוא במקרה גם חבר הנהלה (למשל עבדכם הנאמן), התלונה עדיין מגיעה לאותו מקום, קרי אל הנהלת הפורום. היא זו שתידרש לטפל בה, כאשר בפועל זה נעשה פשוט על-ידי המנהל/ת שמתפנה לזה קודם וללא קשר לזהות המתלונן, זהות נשוא התלונה, או העניין שבגינו הוגשה.
גולשות או גולשים המעוניינים להתלונן על היותי מנהל או על משהו שכתבתי במסגרת כתיבתי השוטפת בפורום כגולש מן המניין, או כאלה המעוניינים להתלונן על פעולה ניהולית כלשהי שננקטה על-ידי מי מחברי ההנהלה, יכול להתלונן אם כן באמצעות הכפתור הנ"ל ולקוות שהתלונה תטופל על-ידי חבר/ת אחר בצוות ניהול הפורום. לחילופין באפשרותו לפנות להנהלת האתר, באמצעות מסר אישי לגולש המוכר בשמו 'אדמין' ובלע"ז @Admin.
אמנם רצוי שלא לשגע את האדמין בתלונות שווא, קרי בתלונות שהדרג הראוי לטפל בהן הוא צוות הניהול הקבוע של הפורום. אולם בתלונות ענייניות כלפי מי מצוות הניהול הוא בהחלט הכתובת להן. תלונות לגבי מי מצוות ההנהלה שהינן על כתיבתו במסגרת השוטפת של 'גולשים מן המנין' עם זאת, פחות שייכות לאדמין ומטופלות כאמור על-ידי צוות הפורום.
על אף שהדבר מנוגד רשמית לתקנון האתר, ניתן ככל שמאן דהוא ימצא לנכון לכתוב כמובן את הדברים על-גבי הפורום, למשל בתגובה לאותם דברים שנכתבו ע"י אותו חבר/ת צוות, כתגובה כללית בשרשור הרלוונטי וכיו"ב. לאור הניגוד הרשמי לתקנון יחליט צוות ההנהלה אם להשאיר את הדברים או לדרוש את עריכתם/מחיקתם והכל בהתאם לעניין, כאשר כל מקרה ייבחן לגופו.
צוות ההנהלה ימשיך לכתוב כ'גולשים מן המנין' (שכן לשם כך התכנסנו מן הסתם
) ולעשות זאת במקביל וללא קשר לתפקידי וסמכויות הניהול שברשותו. במקביל כמובן שכל תלונה עניינית תיבחן לגופו של עניין ותטופל באופן ענייני.
מי שאינו מבין לשם מה הוא נאלץ לקרוא את כל הנ"ל, אל תרגישו רע או 'לא בלופּ'. הכל בסדר
. רוב חברות וחברי הפורום לא נוהגים להתלונן וככל שהם נאלצים מעת לעת לעשות זאת, עושים זאת באופן ענייני כלפי משהו שמפריע להם עניינית. אולם גם תלונות שעושות רושם שאינן כאלה כאמור, נבחנות לגופו של עניין בלבד ותטופלנה בהתאם לצורך ולהצדקה בכל מקרה ומקרה. היה חשוב לעניות דעתי להבהיר דברים אלו, לטובת אלו המעוניינים בכך ונזקקים להבהרה זו, גם אם מדובר במיעוט מקרב חברות וחברי הפורום.
בתקווה להמשך כתיבה פוריה על-ידי כולם, מיעוט תלונות ענייניות ובכלל, תוך שמירה הדדית על כבוד האחר, כבודם של אלה שהוחלט שיישמר בפורום זה, ומתוך חשיבה על הנאת ורווחת כלל הכותבות והכותבים.
בכל מקרה, לעתים קורה שגולשת או גולש לוחצים על 'דיווח' (לא זוכר את שם הכפתור המדויק כרגע) כדי להתלונן על פוסט כזה או אחר ותוכנו. זה קורה כלפי כל מיני סוגי פוסטים, כותבים שונים וכו'. לעתים ההנהלה מוצאת את הדיווחים מוצדקים ומטפלים. לעתים הם פחות מסכימים והתלונה נדחית. וכל זה נעשה כמובן באופן ענייני (מה שלא תמיד נכון לגבי התלנות עצמן) וכל מקרה נבחן לגופו של עניין.
כאשר מוגשת תלונה כזאת כלפי כותב/ת שהוא במקרה גם חבר הנהלה (למשל עבדכם הנאמן), התלונה עדיין מגיעה לאותו מקום, קרי אל הנהלת הפורום. היא זו שתידרש לטפל בה, כאשר בפועל זה נעשה פשוט על-ידי המנהל/ת שמתפנה לזה קודם וללא קשר לזהות המתלונן, זהות נשוא התלונה, או העניין שבגינו הוגשה.
גולשות או גולשים המעוניינים להתלונן על היותי מנהל או על משהו שכתבתי במסגרת כתיבתי השוטפת בפורום כגולש מן המניין, או כאלה המעוניינים להתלונן על פעולה ניהולית כלשהי שננקטה על-ידי מי מחברי ההנהלה, יכול להתלונן אם כן באמצעות הכפתור הנ"ל ולקוות שהתלונה תטופל על-ידי חבר/ת אחר בצוות ניהול הפורום. לחילופין באפשרותו לפנות להנהלת האתר, באמצעות מסר אישי לגולש המוכר בשמו 'אדמין' ובלע"ז @Admin.
אמנם רצוי שלא לשגע את האדמין בתלונות שווא, קרי בתלונות שהדרג הראוי לטפל בהן הוא צוות הניהול הקבוע של הפורום. אולם בתלונות ענייניות כלפי מי מצוות הניהול הוא בהחלט הכתובת להן. תלונות לגבי מי מצוות ההנהלה שהינן על כתיבתו במסגרת השוטפת של 'גולשים מן המנין' עם זאת, פחות שייכות לאדמין ומטופלות כאמור על-ידי צוות הפורום.
על אף שהדבר מנוגד רשמית לתקנון האתר, ניתן ככל שמאן דהוא ימצא לנכון לכתוב כמובן את הדברים על-גבי הפורום, למשל בתגובה לאותם דברים שנכתבו ע"י אותו חבר/ת צוות, כתגובה כללית בשרשור הרלוונטי וכיו"ב. לאור הניגוד הרשמי לתקנון יחליט צוות ההנהלה אם להשאיר את הדברים או לדרוש את עריכתם/מחיקתם והכל בהתאם לעניין, כאשר כל מקרה ייבחן לגופו.
צוות ההנהלה ימשיך לכתוב כ'גולשים מן המנין' (שכן לשם כך התכנסנו מן הסתם
מי שאינו מבין לשם מה הוא נאלץ לקרוא את כל הנ"ל, אל תרגישו רע או 'לא בלופּ'. הכל בסדר
בתקווה להמשך כתיבה פוריה על-ידי כולם, מיעוט תלונות ענייניות ובכלל, תוך שמירה הדדית על כבוד האחר, כבודם של אלה שהוחלט שיישמר בפורום זה, ומתוך חשיבה על הנאת ורווחת כלל הכותבות והכותבים.