בעסה עם יונה בסה-כל מודעה שיש כסף הוא קופץ גם

synthesizer

New member
בעסה עם יונה בסה-כל מודעה שיש כסף הוא קופץ גם

משום מה, שמישהו מפרסם אורגן אז גם בסה קופץ ודופק מחיר מוקרץ... שמישהו מפרסם שהוא מעבד, אז כמובן שבסה קופץ גם על מנת להוריד מחיר.. אולי נתאגד כל חברי הפורום היקרים ונערוך ערב התרמה או מגבית לכבוד מר יונה בסה על מנת להוציא אותו מהמצב הקשה שהוא מצוי בו..
 
וחוץ מזה

אים תבדוק תראה שאף פעם לא פרסמתי מחיר.. ולכן ההערה לא במקומה...
 
כפאך שד? נמק עצמך מר סינטי

על מה ההתמרמרות הפנימית אחינו א' לא הבינה נפשי הענוגה את שאמרת לגבי בסה שקופץ ודופק מחיר מוקרץ כשמאן דהוא מפרסם אורגן תן לינק לתגובה אחת כזו של מר' בסה ב' היכן "קפץ" בסה ע"מ להוריד מחיר בפרסום של מישהו לגבי עיבודים ג' בטוחני כי מר' בסה אינו זקוק לערב התרמה או מגבית עלובה ממך ידידינו וכפי הנראה לעין המצב בו נתון בסה נוטה לטוב \ וכי שלך בכי רע. רע מאוד הכנתם סלטים השבת?מקווה שלא פסחת על סלט פלפל חריף מטוגן שינקה פה ושם את פיך וינצור לשונך מרע.
 

oren827

New member
עזוב אותך בחייך למה ההערות הללו

במקום שנפרגן אחד לשני מחפשים פה לתקוף ולהקניט חבר'ה תדעו לכם שנכנסתי לעולם הזה של המוזיקה לא תיארתי לעצמי שאנשים במקצוע הזה לא אוהבים לפרגן ולתת מעצמם (יסלח לי דביר כהן ) שהוא צדיק וכן עוזר אני מבין שאנשים השקיעו מעצמם ועבדו שעות על עריכת מקצבים ותיכנותם אבל היה כיף יותר אם היינו משתפים מעצמנו ולא מחפשים להעיר ולתקוף אוהב את כולכם יהודים יקרים וביום שאדע לערוך מקצבים ותיכנות אורגנים ברמה טובה אני נשבע לעזור לכולם ו ב ח י נ ם שבוע טוב
 
בהחלט

זה לא במקום וזו לא פעם ראשונה.בפעם הבאה אני מקווה שלא נגיע למחיקה וחסימה. הפורום היה ידידותי וימשיך להיות כזה.
 

synthesizer

New member
מצטער זה היה למישהו אחר ובאותו רגע רציתי

למחוק את ההודעה ואף שלחתי הודעה למנהל איך מוחקים או אפילו שהוא ימחק בעצמו... הוא ענה לי שזה לא אפשרי ולכן זה עדיין נשאר.. בכל מקרה בהצלחה למר בועז יונה
 
כפי שאמרתי מחלתי מראש

ושוב לאור התגובות -אני חוזר בי ואומר זה פורום מתוק מדבש ישר כח לנשמות הטובות
 

synthesizer

New member
לצורך ההבהרה זה היה לר' מיכאל משום שהוריד את

המחיר לריצפה וזה כמובן פוגע בכולנו
 
הודעה - לעת עתה אני מקפיא את מכירת הכלי

ומתכונן לבחון אותו מחדש בעזרת עצותיהם הנפלאות של חברי הפורום בינתיים ללא הצלחה - אבל עובד על זה .
 
תודה רבה לך ר' סינטיסייזער

"היכן שיש כסף אני קופץ" - אני אבחן את הנושא - תודה על שהארת את עיני . אגב לא אני כתבתי את ההודעה בקשר לעיבוד... אבל לא נורא - תודה רבה.
 
למעלה