בעקבות בקשות רבות

בעקבות בקשות רבות

בעקבות בקשות רבות מחברי הפורום לרבות בקשה מפורשת מצביקה ברק (שהחליף לתקופה את צור כמנהל הפורום) החלטתי להענות לאתגר. נתבקשתי לכתוב סדרת מאמרים בנושא ביטוח לטייסים. הסברים על הפוליסות הקיימות בשוק, מה חשוב לבדוק, אילו נושאים חשוב לתת עליהם את הדעת וכד´. לצורך כך בניתי מדור מיוחד באתר האינטרנט שלי. כמובן שהגישה חופשית וכולכם מוזמנים להכנס, לעיין ולקבל כלים שיעזרו לכם לבדוק את הביטוחים הקיימים שלכם וכן לדעת מה לדרוש ברכישת ביטוח קיים. כתובת האתר: www.millis.co.il יש להכנס למדור: "תוכניות ביטוח" ושם טמונים הכתבים. אשמח לענות לשאלות הבהרה וכן לכתוב מאמרים שאתם "תזמינו" בכל נושא ביטוח שנראה לכם חשוב. אשמח לקבל תגובתכם. אבל... ברחמנות... זמן עבודה רב הוקדש לנושא, לכן... לא לקטול. www.millis.co.il target=_blank>יוסי מיליס
 

4xfly

New member
בלי לקטול

נכנסתי ויש שם הרבה מאוד חומר. לא קראתי הכל אבל שמרתי האתר במועדפים לצורך שאלות בעתיד. שווה בהחלט להכנס. יש הומור ויש תמונות מעניינות. אתר פרקטי וחשוב. זאב
 
ביטח טייסים

קראתי בעיון את התוכניות לביטוח. עד היום לא הייתי מבוטח וזו פעם ראשונה שאני מתוודע לתוכניות ביטול לטייסים. מעניין מאוד. אין ספק שצריך לשקול ברצינות עשיית תוכנית ביטוח,במיוחד לנוכח מצב חלק מהמטוסים המושכרים בארץ (לא כולם) אשמח לקבל פרוט נוסף בפגישה אישית. אצור עימך קשר תודה על המידע שהעברת
 
מטריד מאד../images/Emo18.gif

למרות שאני מסכים בהחלט בנושא נחיצות פוליסת ביטוח לטייסים, קשה לי לקבל את המשפט "לנוכח מצב חלק מהמטוסים המושכרים בארץ". לו ידעת שמטוס מסויים הנו במצב תחזוקה ירוד (ויש לנו אפשרות לדעת), והיית מבוטח, האם אז כן היית "מעיז" לעלות לאויר במטוס שכזה?? אני מנסה לומר שפוליסת ביטוח אמנם נותנת לנו איזו תחושה שחס וחלילה אם נזדקק (או כמו שנאמר בתידרוך הנוסעים במטוסי אחת החברות הזרות In the unlikly event..."), יש למי לפנות לסיוע, אבל בשום- אופן לא מקלה או מאפשרת להקל ראש בנושאים כגון תחזוקת מטוסים לקויה או טיסה בתנאי "יש ספק" ולכן אין שום קשר בין מצב התחזוקה בארץ לקיומה של פוליסת ביטוח מתאימה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש מטייסים ששוכרים מטוסים ונתקלים במקרים של הזנחה, תחזוקה ירודה או חוסר תשומת לב בעלי המטוס לנושאים הקשורים בתחזוקה, לנצל את הפורום ולשתף את כולם כולל ציון שם החברה וסימן המטוס. הדבר נמצא בנפשנו ויש לנו אפשרות להשפיע ע"י כך שלא נקבל הקלת ראש בחשיבות חיינו. אני מאחל לחברות הביטוח הרבה הצלחה ופוליסות לא ממומשות.
 
מי עולה לאויר?

אייל ידידי מי עולה לאויר עם מטוס גרוטאה? יש כל כך הרבה גרוטאות שמראש סימנתי לי רק את אלו שעליהם ואיתם אני עולה לאויר אתה יכול להסכים או לא,זה המצב. קצת בעייתי לפרסם כאן רשימה של כל המטוסים עם כל מיני פגמים,קטנים כגדולים תבדוק ותתייעץ לפני שאתה שוכר מטוס
 
מאחל לך רק טוב...

ושנפגש בשמחות. אני לא טס במטוס שנראה לי כגרוטאה גם אם הוא בבחינת בחירה ברע במיעוטו. אין לי מושג ממי אתה שוכר מטוסים, אבל נסה לסמן לך כאלו שאינם גרוטאות ויש כאלה. באשר לרשימת הפגמים- לא זו הכוונה, אלא שבמידה ותוך כדי התנסות במטוסים מחברות שונות נתקלים במחדלים שציבור הטייסים ראוי שידע עליהם, כדאי להשתמש בפורום להעברת המידע.
 
מטוס גרוטאה

בהפנייה להומור בתעופה (הפנייה של עודד זהבי) מצאתי קטע רלוונטי: בספר המטוס, בדף המיועד לתקלות רשום: טייס: המטוס מתנהג מוזר בטיסה. מכונאי: המטוס הוזהר "לטוס יפה" ולהפסיק עם השטויות. יוסי מיליס
 
למעלה