Made in C h i n a
New member
בעקבות דיון שהיה לנו בחווה../images/Emo26.gif
אתם חושבים שמדריך צריך להתעקש עם התלמידים? מה הגבול? או שעליו לוותר ולבוא יותר לקראת התלמיד? או שהכל בעצם תלוי ברמה של התלמיד, ברמות הנמוכות ובמיוחד כשמדובר בילדים קטנים - לוותר יותר, וברמות הגבוהות/מתחרים - להתעקש. והשאלה הגדולה ביותר - שיעור, הנאה בלבד או רצינות, התעקשות והתמדה בדרך להתקדמות? לצורך העניין אני אפרט על המיקרה שדנו בו בחווה. שתי מדריכות עובדות באותה חווה(חוות אינגליש) ושתיהן מדריכות ילדים מתחילים - בינוניים. הגיעה השעה, וצריך לדרבן את הסוס או לעלות מקצב. אחת המדריכות אומרת לדרבן, לאחר שני דירבונים הסוס בכל זאת לא עבר לטרוט, אז היא אומרת לתלמיד להשתמש בשוט[בעדינות רבה, לא להצליף או משהו כמו הענשה]. היא אומרת שהילד צריך להנות ולא להיות מתוסכל, אז שישתמש בשוט - העיקר שיהנה! לעומתה המדריכה השנייה לא מרשה לתלמיד להשתמש בשוט ואפילו לוקחת אותו. היא מבקשת לראות עבודת רגליים, שהתלמידים יתאמצו ובסוף יצליחו וככה הם לא יהיו מתוסכלים ויהנו מההתקדמות! מה אתם אומרים?
אתם חושבים שמדריך צריך להתעקש עם התלמידים? מה הגבול? או שעליו לוותר ולבוא יותר לקראת התלמיד? או שהכל בעצם תלוי ברמה של התלמיד, ברמות הנמוכות ובמיוחד כשמדובר בילדים קטנים - לוותר יותר, וברמות הגבוהות/מתחרים - להתעקש. והשאלה הגדולה ביותר - שיעור, הנאה בלבד או רצינות, התעקשות והתמדה בדרך להתקדמות? לצורך העניין אני אפרט על המיקרה שדנו בו בחווה. שתי מדריכות עובדות באותה חווה(חוות אינגליש) ושתיהן מדריכות ילדים מתחילים - בינוניים. הגיעה השעה, וצריך לדרבן את הסוס או לעלות מקצב. אחת המדריכות אומרת לדרבן, לאחר שני דירבונים הסוס בכל זאת לא עבר לטרוט, אז היא אומרת לתלמיד להשתמש בשוט[בעדינות רבה, לא להצליף או משהו כמו הענשה]. היא אומרת שהילד צריך להנות ולא להיות מתוסכל, אז שישתמש בשוט - העיקר שיהנה! לעומתה המדריכה השנייה לא מרשה לתלמיד להשתמש בשוט ואפילו לוקחת אותו. היא מבקשת לראות עבודת רגליים, שהתלמידים יתאמצו ובסוף יצליחו וככה הם לא יהיו מתוסכלים ויהנו מההתקדמות! מה אתם אומרים?