בעקבות הסופ"ש שהיה לי.

בעקבות הסופ"ש שהיה לי.

בסופ"ש הזה הייתי בת"א, הרצליה, ת"א שוב, ואז לחיפה. לת"א יש מערכת אוטובוסים מסועפת. להרצליה יש ים. לחיפה יש רכבת תחתית. מה הייתם רוצים שיהיה בכפ"ס?
 
לרכבת תחתית בחיפה זה "כרמלית"

זה לא בדיוק תחתית כמו שיש באירופה, הלוואי שיהיה בכפ"ס רכבת תחתית לתל אביב (כבר דיברו על זה, יקח כמה שנים עד שיצחילו לבנות).
 
ההבדל היחידי בין הכרמלית לתחתית

באירופה הוא שהכרמלית נעה בשפוע של בין 14 לבערך 70 מעלות. עדיין - היא מוגדרת כתחתית לכל דבר, ואפילו היא זכתה בשיא גינס לרכבת התחתית הקצרה ביותר בעולם
.
אלו היו 60 שניות על הכרמלית.
 

Super Chuly

New member
ואם כבר עסקנו בכרמלית...

אתם מוזמנים לקישור הבא, כולל תמונות משעשעות מהכרמלית... ליהי :)
 
הכרמלית נוסעת מלמטה למעלה בהר

תחתית זה רכבת שנוסעת כל האורך מתחת לאדמה... (אני מקווה שאני לא טועה)
 

Double U

New member
זה מתחת להר../images/Emo3.gif

קרא לזה תחתית! שנוכל להשוויץ בפני העולם שגם לנו יש רכבת תחתית, אפילו שזה במימדים קטנים
 

chuti

New member
מפחיד

הייתי בתוך הרכבת והיו לי סיוטים שהרכבות לא יתנגשו או שיקרה משהו כמו שבדרך כלל קורה בחו"ל
 

badboy3919

New member
../images/Emo26.gif

אני הייתי רוצה שיוציאו סוף סוף את התחנה המרכזית מכפר סבא וישאירו רק מספר תחנות על ויצמן דבר שיעזור להפחתת זיהום האוויר באזור,הפחתת הרעש בסביבה,הפחתת עומס התנועה באזור ושיפור חזות העיר (עומדים לבנות שם 2 מגלדים ומרכז מסחרי). דבר נוסף,הייתי רוצה שיבנו את פארק סבא שיהיה פארק יפה כמו פארק רעננה ואפילו יותר ממנו.לדעתי הפארק יהיה מקום ממש יפה שישפר את חזות העיר ויביא מבקרים רבים לעיר. ועוד דבר אחד קטן-לאסור לגמרי את החנייה באזורים מסויימים בויצמן כדי למנוע עומסי תנועה והזרמת התנועה בשני הנתיבים (ולא באחד בלבד בגלל מכוניות חונות)או לחילופין,בניית מפרצי חנייה במקומות בהן המדרכה רחבה מאד.
 
אין ספק שים

ובנוסף מספר דיסקוטים נורמליים ופאבים גדולים. ומקום להופעות רוק בחוץ- כמו האמפי פארק ברעננה. ותחבורה ציבורית גם בלילות ובשבתות. ועוד הרבה:)
 
למעלה