תודה אריה, ההסברים משלימים את המאמר שלך בנושא
ברשותך, הבנתי רק באופן תיאורטי על הדפסות הנסיון והתיקונים. אני מנסה לחשוב - פוזיטיב / נגטיב. תוך כדי התבוננות בתחריט העץ ובהדפס. אם ניקח לדוגמא את האף בציור/צילום הוא בהיר. כפי שאני רואה העץ נשאר שם גבוה (ללא גילוף) מכאן אני מבינה שהחלקים הגבוהים נשארים בהירים. מכאן בתיקונים אתה יכול רק להכהות את ההדפס. האמנם כך
אריה עם נסיון רב אתה בודאי יודע, מה לגבי הדפס לינוליאום
טרם התנסיתי הביאו לי מחו"ל סט לגילוף לינוליאום (נקנה בטעות כ-סט לגילוף עץ, הלהבים ממתכת רכה) משערת שהעקרון וההבנה של התהליך זהה. האם הדפס לינוליאום קל יותר לביצוע
(הנסיון שעשיתי בלוח-לא לצורך הדפס, היה כושל מבחינתי. נכנסתי לעומק הסנדביץ בצורה לא אחידה) האם יש הבדל בהדפס הסופי
לגבי עבודה על דמויות יקרות ללבנו, זה בודאי תהליך לא קל. במיוחד כשזה סמוך כל כך לפרידה אני מפסלת בחימר ומסיימת עבודה עם דמות של סבתא. (חושבת על סבתא שלי עליה השלום, ולא מנסה לפסל אותה, רק החוויות הנעימות עם המחשבות עליה עוברות לעבודה שלי) אריה, תודה לך על המידע הרב והשיתוף, דורית