בעקבות שכל נושא הפירסום והגרפיקה קרוב לליבי
תפסו את עיני מודעות בעיתון משנת 1946. באותה תקופה בהחלט הפירסום היה בעיקרו באיורים על ידי מאיירים חכמים וטובים ולא על ידי צילומים ושפיכת צבע ללא טעם. כאן מה שמשך את עיני הם המודעות שיוצרות קמפיין. רצף של מודעות באותו עיצוב אבל שוני במסר אשר יוצר עושר של מידע ומעביר מסר מתמשך.
מאוד אהבתי את הקמפיין של המפקח על המזונות בהנהלה הראשית בירושלים שישלח אליך חוברת מתכונים לבישול במצרכים יבשים. ברור שמוצרים מיובשים הם נוחים לבישול הם ערבים לחך חסכונים מהמוצר האמיתי והמטרה שתדעי !!! כן כן שתדעי להכין ארוחות מזינות טעימות וזולות על ידי שימוש במצרכים יבשים כמו בקר מיובש (ולא תחטפי בעיטה מהפרה) ביצים תפוחי אדמה ושאר ירקות.
כמו כן אהבתי את הציורים של מובילאויל. שטוק נכנס לא בגלל שהקמפיין מרשים אלא בגלל שיש לחברת שטוק פינה חמה אצלי בלב וחלק נכבד מאוסף האלכוהול ובקבוקי האלכוהול המיניאטורי שלי.
בקמפיין הסיגריות יש בהחלט קוו פירסומי ויפה. ושוב הכל באיורים ולא בצילומים. שמן לגילוח הוא קמפיין מאוד חביב (חסרה תמונה אחת). יש כאן גם מודעות בודדות שמצאו חן בעיני. קולורן - לקחו את האריזה (המופיעה בצבע והיא מאוסף הגרפיקה הארץ ישראלי שלי) ועשו מודעה. אהבתי מאוד את המודעה עם ההמצאה הגהונית של מלכה עגלות והמודעה של ש.שרף (זה שלא שלמה שרף המאמן. אני מקווה) שקורעת מצחוק. הגיע הקור והשלג לישראל וחייבים את מעילי הפרוות !!!!!!!!
מקווה שנהנתם מהמודעות משנת 1946 שפורסמו בעיתון דבר. לצערי לא רשום במודעות מי הם המאיירים / המעצבים / הגרפיקאים אז לא יכולתי להוסיף מידע על כך אבל אני משוכנע שהם מהשורה הראשונה של המאיירים שהיו בארץ באותה תקופה.
ושוב לא מצליח להבין מדוע באתר התמונות לא עולות לפי הסדר שאני קבעתי אצלי אבל לא נורא.
תפסו את עיני מודעות בעיתון משנת 1946. באותה תקופה בהחלט הפירסום היה בעיקרו באיורים על ידי מאיירים חכמים וטובים ולא על ידי צילומים ושפיכת צבע ללא טעם. כאן מה שמשך את עיני הם המודעות שיוצרות קמפיין. רצף של מודעות באותו עיצוב אבל שוני במסר אשר יוצר עושר של מידע ומעביר מסר מתמשך.
מאוד אהבתי את הקמפיין של המפקח על המזונות בהנהלה הראשית בירושלים שישלח אליך חוברת מתכונים לבישול במצרכים יבשים. ברור שמוצרים מיובשים הם נוחים לבישול הם ערבים לחך חסכונים מהמוצר האמיתי והמטרה שתדעי !!! כן כן שתדעי להכין ארוחות מזינות טעימות וזולות על ידי שימוש במצרכים יבשים כמו בקר מיובש (ולא תחטפי בעיטה מהפרה) ביצים תפוחי אדמה ושאר ירקות.
כמו כן אהבתי את הציורים של מובילאויל. שטוק נכנס לא בגלל שהקמפיין מרשים אלא בגלל שיש לחברת שטוק פינה חמה אצלי בלב וחלק נכבד מאוסף האלכוהול ובקבוקי האלכוהול המיניאטורי שלי.
בקמפיין הסיגריות יש בהחלט קוו פירסומי ויפה. ושוב הכל באיורים ולא בצילומים. שמן לגילוח הוא קמפיין מאוד חביב (חסרה תמונה אחת). יש כאן גם מודעות בודדות שמצאו חן בעיני. קולורן - לקחו את האריזה (המופיעה בצבע והיא מאוסף הגרפיקה הארץ ישראלי שלי) ועשו מודעה. אהבתי מאוד את המודעה עם ההמצאה הגהונית של מלכה עגלות והמודעה של ש.שרף (זה שלא שלמה שרף המאמן. אני מקווה) שקורעת מצחוק. הגיע הקור והשלג לישראל וחייבים את מעילי הפרוות !!!!!!!!
מקווה שנהנתם מהמודעות משנת 1946 שפורסמו בעיתון דבר. לצערי לא רשום במודעות מי הם המאיירים / המעצבים / הגרפיקאים אז לא יכולתי להוסיף מידע על כך אבל אני משוכנע שהם מהשורה הראשונה של המאיירים שהיו בארץ באותה תקופה.
ושוב לא מצליח להבין מדוע באתר התמונות לא עולות לפי הסדר שאני קבעתי אצלי אבל לא נורא.