בערך אוף
בקשת עזרה.

בערך אוף ../images/Emo13.gif בקשת עזרה.

וואי אני מרגישה שלא נכנסתי לפה מלא זמן ZZZ ולבקשה- ידיד ממגמת תקשורת עושה תכנית רדיו במסגרת עבודת בגרות, והוא בחר כנושא רגאיי וראסטפרי. אני משתפת פעולה איתו ;) ובזוקה נתן גם הוא יד, שמעתי שהיה נפלא :) -שוב תודה! חסר לנו ראיון עם ראסטאפרי. מישהו שאוהב את הרעיון ומתחבר אליו, וגם מבין בו ויכול לדבר איתנו עליו. אם מישהו מעוניין לעזור, כל מה שנדרש ממנו זה לשלוח לי מסר עם שם ומספר טלפון, להגיד מתי מתאים לו [ביום שישי אי אפשר כי האולפן לא פעיל :]. אנחנו נתקשר אליו כפי שנקבע ונראיין אותו טלפונית, עניין של כמה דקות.
והרבה טוב.
 
אין הרבה ראסטות בארץ...

לפחות במובן המקורי של המילה. גם אלו שאימצו את העקרונות של הראסטה, חיים את זה לפי החיים שלהם. את מבינה, לא נולדנו לתרבות הזאת. נכנסנו אליה באמצע החיים וזה שונה. דברי איתי אני אנסה להפנות אותך בכל זאת.
 

Dtiup

New member
אני יכול לעזור

אני יכול להביא לי מישהו פאנטאסטי.... אחולמניוקי... ישעזור הרבה .. עד מאוד.. צרי איתי קשר בפרטי.
 

eviaman

New member
בואי לצאלים...

צאלים זה קיבוץ... עם את מכירה שיש שם וויב מאוד חזק של רגאיי ואנשים שאוהבים את הדרך... כבר באו אנשים וראיינו את האנשים פה על תרבות הראסטה... וגם אנשים כמוך או כמו חבר שלך שעשו עבודת גמר כזאת או אחרת על התרבות... עם את רצינית אני יכול לסדר לך פגישה עם אחד האנשים החזקים בסצנה צרי קשר איתי עם את רוצה ואני יעזור בכייף 0547919263 אביתר ...
 
למעלה