בפורום "ערבים" יש פניה לגבי העלמות

בפורום "ערבים" יש פניה לגבי העלמות

זוג מכפר סבא, לפני כמה שנים. לדעתי הם נעלמו על רקע מחקר רפואי בתחום ההפריות. מה שקורה הוא, שהכנסיות הקתוליות שלא מתירות לכמרים להתחתן, מתקשות בהמשכיות. ולכן, יתכן שהכמרים מחפשים דרכים מדעיות להתרבות. את האישור ה"אתי" אפשר למצוא בקלות אצל המיסיונרים. כפי שאנחנו יודעים, כבר נגנבו בישראל ביציות תוך סיכון מצב בריאותי של הנשים. יותר מזה לא התגלה אמנם, אבל, העובדה שאשתו של גניקולוג מבילינסון, קודמה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מסייעת למעשים כאלה. אמהות של מדענים נוספות, קודמו. והתוצאה, היעלמויות לא מוסברות ותאונות לא מוסברות, על רקע כאמור - הרצון להרחיב את שורות הכנסיה בכמרים עם ייחוס "תנ"כי".
 
לא רק קתוליות..............

אני לא בקיאה כלכך בתחום אבל תסכימו איתי שאיש דת נהפך למתוסכל ביותר, כאשר חיי משפחה נמנעים ממנו על מזבח השליחות התיאולוגית. כאן נכנסים לפעולה גורמים מושחתים בתחום המדע הישראלי, לדוגמא, גורמים שהם גם רפואיים וגם משפטיים וגם פוליטיים. רוצים דוגמא למדענים כאלה? אילן מודעי.
 
האם העובדה שהסמל של משרד הבטחון

הוא מנורה של 8 קנים ולא של 7 כפי שסמל המדינה דורש, איננה מחשידה\. בני ברית אינם יהודים .
 
נשיאת בימ"ש שלום בתל אביב....

נושאת שם משפחה של פיזיקאי מהאוניברסיטה העברית..........זה מסייע ל"העלים" תינוקות לניסויים בפיזיקה באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטה הקתולית.
 
גניבת זרע ממת.........

היא הברקה של היועץ המשפטי לממשלה שלנו, ערב מינויו. אין ספק שעל מנת להגיע לחקיקה בענין מתים מתרבים צריך רקע תרבותי מתאים. כלומר, היועץ המשפטי לממשלה הוא רק "בובה" והאמיתי יושב בדרום אפריקה.
 
למעלה