" בפעם הבאה שגבר יעיז לקרוא לעברי היי בובה

noamF2

New member
" בפעם הבאה שגבר יעיז לקרוא לעברי היי בובה

חבל לו על הזמן". כן, זה מה שאמרתי לחברה שלי אחרי שסיימתי את הלימודים בדרך לקניון. אני לא יודעת מה מקנה לכם הגברים זכות לראות בחורה יפה ברחוב ולהגיד לה משפטים כאילו הוא הרגע קנה זכויות עליה. תקראו לי פמיניסטית, תקראו לי עצבנית, תקראו לי איך שאתם רוצים, אבל לא "היי בובה" או "מה קורה כפרה" או שלל משפטי המפתח הגבריים המוכרים. אני משקיעה בעצמי מאוד ולא מתביישת להגיד בראש מורם שאני בחורה יפה עם נוכחות. סבבה עד כאן, אבל למה להתנהג כמו אנשים עם רמת התנהגות ברמה הכי שפלה שיכולה להיות? אז חברה שלי הסבירה לי בפעם ה-1000 "חמודה זאת מחמאה תסתמי ותהני" אבל אני לא רוצה להסתכל על זה כמחמאה. זה משפיל שגבר מרשה לעצמו צועק את זה ושאר האנשים פתאום לוטשים בי עיניים וממלמלים לעצמם "נו תראו את זאתי חשה מעצמה" או דברים בסגנון בזמן שאני ממש מנסה לעוף משם באותו רגע העיקר שלא יסתכלו עליי. אני בכל אופן מחכה מאוד לגברים האמיתיים שיבואו ויגידו מחמאה כמו שמחמאה אמיתית צריכה להישמע. הכי מצחיק שנכנסתי לקניון וראיתי תערוכה מיוחדת שנקראת "היי בובה" ומדברת בדיוק על הדברים האלה. צחוק הגורל זה היה מבחינתי, כאילו לשים לי מול הפנים את המציאות שעוד איכשהו חשבתי שהיא נעלמה.
 

אזרח111

New member
למה שזה יעצבן אותך?

פשוט מתעלמים וזהו, כאילו לא שמעת כלום. נשמע שזה פוגע בך ברמה האישית, כאילו את מייחסת לאנשים האלה איזשהי רמת קרבה מסויימת שאת לוקחת דברים ללב. מה יש? בס"כ אנשים זרים.
 

אזרח111

New member
כפרה עלייך, המוח של הפורום

 

noamF2

New member
תראה יקירי

בכל מה שקשור לפרסומת - לי אישית אין קשר לזה. זה שאני מגיעה לפורום שנקרא מלחמת המינים ומוציאה ת'עצבים שלי על קהילת המין הגברי המקסימום פרסומת שזה יכול להיות זה לקהילת הפמיניסטיות או משהו בסגנון. וזה שנתקלתי במקרה באותו יום בתערוכה שמדברת על הדברים האלה זה היה נראה לי פשוט צירוף מקרים מצחיק למדי אז החלטתי לסיים איתו את השיחה, כי ככה בעצם נגמר לי היום, הייתי בעצבים נכנסתי לקניון וראיתי תערוכה שמדברת על מה שהביא לי עצבים פחות או יותר. אני אומנם אדם מאוד מאמין, אבל מעטים הפעמים שאמרתי בחיים שלי "צירוף מקרים מוזר". אז אני לא יודעת מה מישהו מלמעלה בא לרמוז לי, אבל אני מפחדת לפרט יותר מדי שלא תגידו עוד שאני מפרסמת גם את אלוהים. ולאלה שכתבו הודעה על הבובות בתצוגה, אז אני לא ממש זוכרת איזה בובות בדיוק היום שם, אחלה תערוכה, אחלה קונספט אבל לא התמקדתי בדיוק בכל בובה ובובה.
 

daniel354

New member
יווו אני לא מאמינה!!

היית בתערוכה?!!? ראית את הבובה התובה עם המכנס הקצר והעובר בבטן!! שהראש שלה היה בחוץ!!!! יו מגניב ויפייפה!!! למה לא מוכרים את הבובות האלה לעזאזל!!! אני רוצה אותה בבית :)
 

AcE666

New member
אני מנסה להבין אותך, בתור זכר,

ואני חושב שאני מצליח, אך לא מזדהה, כמובן. אמנם קל להגיד, אבל אם תייחסי לזה פחות חשיבות (כי בינינו, יש כל כך הרבה דברים מרתיחים ביום יום וכמות האנרגיה הזמינה שיש לנו להוציא עליהם מוגבלת) ותלמדי להתעלם היום שלך יהיה מחויך הרבה יותר.
 

316472430

New member
ואני חושב...

שמה שניסית לומר בכל הטקסט הרדוד הזה - זה שאת יפה ונראית טוב. כאילו, מה כאן חדש? שיש ערסים בישראל? יכולת לסכם זאת במשפט - "אני שונאת ערסים!" ומה הקשר לגברים?! באותה מידה אפשר לומר שההתגנדרות שלך מבקשת תשומת לב - כשאת מחפשת תשומת לב בעזרת מה שיש לך להראות - אל תתלונני על סוג המחמאות שאת מקבלת !
 

רונה1983

New member
תקשיבי נועם

גם אני באמת לא מבינה מה הבעיה לי אישית לא מפריע שגברים צועקים לעברי או זורקים הערות מפגרות כאלה ואחרות כי הם גברים!!! מה הם בסה"כ!?!? גברים נקודה. שזה אומר יצור חי שמרגיש צורך מיני עז לספק את עצמו ולעיתים לא בוחל באמצעים. האמת שאני בתור אשה די נהנת בסתר שמחמיאים לי או אפילוזורקים לעברי הערות. לכלל הגברים שתדעו אם אשה תגיד לך שזה לא עושה לא משו קטן טוב בלב ותשחק אותה שזה לא מעניין אותה אז תדעו, היא משקרת!! הרי שאם לא היו זורקים לא הערות בכלל ולא היו מסתכלים עליה. הי הייתה ממורמרת וחסרת בטחון והיא היית מרגישה אא מינית. ואני בטוחה שכל אישה נורמלית הייתה מעדיפה את אופציה א'
 
הלוואי שזה היה מסתיים בהיי בובה...

בדרך כלל זה ממשיך בשריקות עולות ויורדות. במיצמוצים בשפתיים בקריאות גנאי אם התעלמת חלילה.. אני חייב לציין שאני מקווה שהתערוכה שציינת עוסקת בדיוק בזה כי בכל פעם שאני עוצר ברמזור ורואה אישה או נערה אפילו נקלעות לסאגה דומה אני מתבייש להיות גבר. חד וחלק.
 

noamF2

New member
אני יענה לכולם בהודעה הזאת

נתחיל בזה שאני ממש לא יבוא וירשום "נמאס לי מהערסים". נכון שרוב הגברים הללו בקלות יכולים להיכנס תחת הקטוגריה של ערסים, אבל יש גם הרבה אחרים שעושים ת'פעולות האלה וכמה שאני לא יתאמץ אין סיכוי להכניס אותם לקטגוריה של ערסים. דבר שני, מה זה ערס בשבילכם בכלל? אף אחד לא יודע לענות לי על זה. כי אני פגשתי כל כך הרבה גברים שמגדירים אותם אחרים כערסים ואפילו "ערסים מתים" ויש בהם כל כך הרבה חוכמה שבשום בתי ספר בעולם לא מחנכים על זה, ויש להם תובנות, נכון שהם מעין נערי רחוב או שכונות, אבל יש מתוכם גם הרבה כאלה שהם מעבר לזה ובזכות זה הם אנשים נפלאים וטובים עם כבוד וערכים, להזכיר לכם מי זכה באחר הגדול השנה? ואני לרגע לא אומרת שזה לא החמיא לי, אבל בהתחלה. היום זה כבר מעצבן ואפילו מגעיל כי אני לא רואה את זה כמחאה של גבר לאישה. כילדה בת 16 זה היה מחמיא כמו גם שהיה מושך אותי גבר שנוסע עם פול ווליום ועושה סיבובי פוזה עם האוטו, אבל עברתי את השלב הזה. ודבר אחרון, התערוכה מדברת על הנושאים האלה ובגלל זה צחקתי באותו יום שזה מה שהופיע לי מול העיניים שניה אחרי שהתחרפנתי כבר. ותחשוב לבד גם למה החליטו לקרוא לה "היי בובה" כי יש קונספט מאחורי כל זה בשורה התחתונה.
 

Cobe Anan

New member
../images/Emo6.gif

"להזכירכם מי זכה באח הגדול השנה"... לעזאזל, גם פרופ' עדה יונת היתה זורקת את הנובל ורצה לוילה אם היה לה סיכוי כלשהו...
.NOT
 

misty10

New member
אז בפעם הבאה תעני משהו כזה:

1. אל תשכח להביא ביצים לחם חלב... 2. אני חושבת שהתבלבלת - (ותצביעי על אישה מבוגרת יותר ברחוב אם יש), התכוונת אליה. 3. תסתובבי וכאילו תחפשי, תסתכלי עליו כאילו הוא אויר, ותגידי: חשבתי שמישהו דיבר כאן, אבל כנראה שלא... (את זה עושים רק אם יש הרבה אנשים סביבך, וזה ממש מפדח אותך, זה יפדח גם אותו) 4. ויש עוד מלא אופציות... זה מה שעולה לי לראש כרגע... תשחקי עם זה ותעשי מזה קצת צחוק.
 
למעלה