בפרסומת בטלוויזיה p&g יצרנית פנטן

בפרסומת בטלוויזיה p&g יצרנית פנטן

והד אנד שולדרס משתמשים בגופה של דוגמנית. במעבדה הם משתמשים בגופם של בעלי חיים. אני מחרימה חברות שמתאכזרות לבעלי חיים. הפרסומות יכולות להגיד דברים נפלאים על השמפו. אבל לפני שאני קונה שמפו אני בודקת בעלון הקוסמטיקה של האגודה נגד ניסויים בבעלי חיים האם מותר לקנות אותו.
 
אני לא בעד ניסוי בבע"ח בעד, אבל..

לגבי הדוגמנית: יש לציין שכל פרסומות השמפו למיניהן משתמשות בדוגמנים/דוגמניות שופעי שיער וברק. אני לא רואה בזה כל פסול, ולמעשה קשה לי לחשוב על דרך אחרת לעשות זאת. אולי למישהו יש הצעה קריאטיבית מעניינת לפרסום שמפו בלי דוגמנים שופעי שיער? מוטי
 

The Mystique

New member
גם אני נגד בע"ח

אבל אולי אפשר לשים במקומה איזה גולדן שופע שיער שיתנער לו אחרי שחפף את שיערו בשמפו הריחני. וככה יחסכו את הכסף על הדוגמניות\ים, שזה מגיע לכמה מאות אלפי דולרים בימינו ויתרמו לאגודת תנו לחיות לחיות. מאזן ?
 

חיפושיט

New member
קצת סוטים מהנושא לא....?..

אבל אם כבר , אז כבר אין דרך לפרסם מוצר אם לא יציגו לנו אידיאל כלשהו שנשאף אליו אני לא אשב ואראה שמפו נחמד כזה שכתוב עליו: ברק וגמישות אני רוצה לראות תוצאות ומה עוד, באופן קלוש לראות שהברק הזה הוא חלק מהזוהר של אותו אידיאל אגב, ניסויים למען קוסמטיקה בבעלי חיים ממש מיותרים יש, יש לי שמפו חדש! אוי השמחה, מתו בדרך ארבע ארנבות אבל הי!! לשיער שלי יש גמישות וברק שנמשכים 24 שעות !! אני יכולה להיות שקטה! ישששש, חיי מושלמים עכשיו.... GET REAL מילא לחקר סרטן או איידס, אבל בשביל שאני אוכל לקנות שמפו עם קצת יותר וויטמינים וקצת יותר חיוניות לשיער?.... NO THNX
 

Flames

New member
אני חייבת להגיד לך שני דברים: ../images/Emo41.gif

קודם כל לגבי ניסויים למען סרטן ואיידס- אני לא אתחיל להכנס לדיון פילוסופי האם זה בסדר לעשות ניסויים בבע"ח לטובת בני אדם וכו´, אבל ניסויים בבעלי חיים לא רק שאינם הכרחיים למדע (בטח שלא עם הטכנולוגיות שיש היום), אלא אף עלולים להזיק. אנא ראה קישור לקובץ שצירפתי המכיל סקירה ביקורתית לגבי הנושא. אגב, ישנו פורום של רופאים המתנגד לניסויים בבעלי חיים. לגבי השימוש בדוגמנים בפרסומות- זה פשוט הפתרון הכי קל שיורד לרמה הכי נמוכה כדי ללכוד את תשומת הלב של הקהל. ראיתי פרסומות מעולות לכל מיני מוצרים שלא משתמשות בהצגת גוף של דוגמנים. העניין הוא שזה דורש יותר יצירתיות, מעוף והשקעה. פרסומת יצירתית ומיוחדת תשיג את המטרה הפרסומית שלה בצורה הרבה יותר טובה.
 
למעלה