בקבוקי קולה זירו

peretz7

New member
נתקלתי בבקבוקי משקה קולה זירו 1.5-2 ליטר עם טעמי לוואי / טעם של משקה מקולקל , ובשרות הלקוחות מזלזל ...........לתשומת לבכם .
 

TCH_ma

Active member
נתקלתי בבקבוקי משקה קולה זירו 1.5-2 ליטר עם טעמי לוואי / טעם של משקה מקולקל , ובשרות הלקוחות מזלזל ...........לתשומת לבכם .
לקולה זירו/דייאט תאריך תפוגה שהוא בערך 6 חודשים מיום הייצור וזה גם יכול
להיות קצר יותר בתנאי אחסון לא טובים בשונה מהקולה הרגילה וזאת בשל
השימוש בממתיק שמתפרק מעצמו במשך הזמן.
יש לקרוא את התאריך על הבקבוק.
אל תצפה ליחס מיוחד או כל שהוא בשירות הלקוחות של החברה המרכזית.
 

peretz7

New member
1. ידוע , ונבדק .
2. מצפה לטיפול בבעיה שלדבריך ידועה ושכיחה , ולא ליחס מיוחד .
3. מדובר בנזק בריאותי ולא בסתם גחמה ........
4. מציע להבא , פשוט לפנות למשרד הבריאות ולשתף בכל הפורומים ואולי ע"י לחץ צרכנים הבעיה תטופל
 

TCH_ma

Active member
1. ידוע , ונבדק .
2. מצפה לטיפול בבעיה שלדבריך ידועה ושכיחה , ולא ליחס מיוחד .
3. מדובר בנזק בריאותי ולא בסתם גחמה ........
4. מציע להבא , פשוט לפנות למשרד הבריאות ולשתף בכל הפורומים ואולי ע"י לחץ צרכנים הבעיה תטופל
1. אם ידוע ונבדק למה אתה משתמש וגם מתלונן? זה המוצר, קח או עזוב.
2. אין נזק בריאותי, יש שינוי בטעם, אם היה חשש לנזק בריאותי לא היו מייצרים את זה כלל.
3. הפורום אינו הכותל המערבי ואתה לא מתריע על כלום, מי שקונה יודע את מגבלות המוצר.
5. מציע שתטפל בתלונות שלך בעצמך בכל האמצעים שעומדים לרשותך.

מדגיש שוב, המוצר אינן מסוכן לבריאות כאשר פג התוקף, כדאי שתפנים.
ואני ממש לא עובד של החברה המרכזית וגם לא משתמש במוצרים שלהם.
 

SicTransit

Active member
1. אם ידוע ונבדק למה אתה משתמש וגם מתלונן? זה המוצר, קח או עזוב.
2. אין נזק בריאותי, יש שינוי בטעם, אם היה חשש לנזק בריאותי לא היו מייצרים את זה כלל.
3. הפורום אינו הכותל המערבי ואתה לא מתריע על כלום, מי שקונה יודע את מגבלות המוצר.
5. מציע שתטפל בתלונות שלך בעצמך בכל האמצעים שעומדים לרשותך.

מדגיש שוב, המוצר אינן מסוכן לבריאות כאשר פג התוקף, כדאי שתפנים.
ואני ממש לא עובד של החברה המרכזית וגם לא משתמש במוצרים שלהם.
1. ככל הנראה המוצר המקולקל היה עדיין בתוקף.
3. הפורום הוא גם לא שעור לכיתה ג' בו אתה מודיע לתלמידים מה עליהם לעשות.
5. מציע שתשמור את ההצעות שלך לעצמך.

מדגיש: כדאי שתפנים ש"כדאי שתפנים" הוא פניה מתנשאת.
 

TCH_ma

Active member
1. ככל הנראה המוצר המקולקל היה עדיין בתוקף.
3. הפורום הוא גם לא שעור לכיתה ג' בו אתה מודיע לתלמידים מה עליהם לעשות.
5. מציע שתשמור את ההצעות שלך לעצמך.

מדגיש: כדאי שתפנים ש"כדאי שתפנים" הוא פניה מתנשאת.
מצטער אבל אתה טועה לחלוטין ואין כוונה להתנשא למרות הפירוש המוטעה שלך ולמה...
כשיש לך תלונה מול חברה כ"כ גדולה כמו החברה המרכזית כל עוד אתה מנהל את השיח
בינך ובינם אתה יכול לאמר מה שאתה רוצה(כמעט).
כשאתה מנסה לדחוק בהם דרך רשתות חברתיות אתה עשוי להתבע על הוצאת דיבה ולשון הרע
ולהם מטבע הדברים יש את הכל האמצעים לחסל כל אחד ולגרום לו נזקים עצומים.
לא כדאי תמיד לטפל בכל בעיה על גבי פורומים, הדרך לתביעות קצרה מאד.
אני בטוח שאם המוצר מקולקל ועדיין בתוקף (לפרשנותך) החברה הי תהמחליפה ומתנצלת
בלי כל בעיה גם אם זה תוצאה של רשלנות באחסון בנקודות המכירה.
לא עונים? לא מכיר מושג כזה ובטח לא בחברה הזאת, צריך קצת סבלנות.

עד כאן ויום טוב
 

SicTransit

Active member
פורום צרכנות הוא בדיוק המקום לספר על שרות לקוחות מזלזל של כל חברה שהיא. לאן נגיע אם נפחד להביע את דעתנו על שרות גרוע שקיבלנו?
 

peretz7

New member
מצטער אבל אתה טועה לחלוטין ואין כוונה להתנשא למרות הפירוש המוטעה שלך ולמה...
כשיש לך תלונה מול חברה כ"כ גדולה כמו החברה המרכזית כל עוד אתה מנהל את השיח
בינך ובינם אתה יכול לאמר מה שאתה רוצה(כמעט).
כשאתה מנסה לדחוק בהם דרך רשתות חברתיות אתה עשוי להתבע על הוצאת דיבה ולשון הרע
ולהם מטבע הדברים יש את הכל האמצעים לחסל כל אחד ולגרום לו נזקים עצומים.
לא כדאי תמיד לטפל בכל בעיה על גבי פורומים, הדרך לתביעות קצרה מאד.
אני בטוח שאם המוצר מקולקל ועדיין בתוקף (לפרשנותך) החברה הי תהמחליפה ומתנצלת
בלי כל בעיה גם אם זה תוצאה של רשלנות באחסון בנקודות המכירה.
לא עונים? לא מכיר מושג כזה ובטח לא בחברה הזאת, צריך קצת סבלנות.

עד כאן ויום טוב
אתה מגיב ומגן על החברה בחירוף נפש ...... כמו עובד החברה ומטעמה :
- איומים בתביעה ???? על התרעה שיש לדחוק ביצרנית לטפל במוצרים פגומים שלדבריך מסתובבים בחנויות .......? ועל שרות לקוי ?
- אתה כבר קבעת שזה לא מסוכן ושזו רשלנות באחסון ........
- "אני בטוח .......... לא בחברה הזאת " את ההצעות שלך מציע שתעביר לשולחך .... ואפשר להוסיף עוד מס' עצות........
אתה מנסה לסתום פיות ......ובכל זאת .... מציע למנהל הפורום לבדוק מטעם מי אתה מגיב ?
 

TCH_ma

Active member
פורום צרכנות הוא בדיוק המקום לספר על שרות לקוחות מזלזל של כל חברה שהיא. לאן נגיע אם נפחד להביע את דעתנו על שרות גרוע שקיבלנו?
לא כשהוא מציין ש"מדובר בנזק בריאותי" (כדבריו), זאת כבר הוצאת דיבה
ולשון הרע, לא מדובר רק בשירות גרוע, מדובר בקביעת עובדה בריאותית,
כדאי לבדוק קצת את החוק.
 
נערך לאחרונה ב:

TCH_ma

Active member
אתה מגיב ומגן על החברה בחירוף נפש ...... כמו עובד החברה ומטעמה :
- איומים בתביעה ???? על התרעה שיש לדחוק ביצרנית לטפל במוצרים פגומים שלדבריך מסתובבים בחנויות .......? ועל שרות לקוי ?
- אתה כבר קבעת שזה לא מסוכן ושזו רשלנות באחסון ........
- "אני בטוח .......... לא בחברה הזאת " את ההצעות שלך מציע שתעביר לשולחך .... ואפשר להוסיף עוד מס' עצות........
אתה מנסה לסתום פיות ......ובכל זאת .... מציע למנהל הפורום לבדוק מטעם מי אתה מגיב ?
אתה כתבת "נזק בריאותי" אז אל תתמם, אני לא עובד החברה ואין לי כל קשר
אליה או למוצרים שלה.
תלמד לקרוא מה כתבתי, כתבתי שיתכן שבעיה ברשלנות באיחסון וזאת בעיה בכל
משקאות הדייאט של כל החברות, אחסון במקום חם למשל מקצר את התפוגה ועוד.
לא מנסה לסתום פיות פשוט מנסה להציל אותך מהסתבכות כי אתה לפי סגנונך
חמום מוח.
סליחה שניסיתי לעזור ושתצליח במעשיך.
 
נערך לאחרונה ב:

רוב הזמן נח

Well-known member
ממתיק מלאכותי הוא נזק בריאותי. במשך שנים אמרו שהוא מזיק בכל מיני דרכים. אבל לאחרונה ראו בוודאות שהוא מזיק לחיידקי המעיים ובעקיפין אפילו יכול לגרום להשמנה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה מגיב ומגן על החברה בחירוף נפש ...... כמו עובד החברה ומטעמה :
- איומים בתביעה ???? על התרעה שיש לדחוק ביצרנית לטפל במוצרים פגומים שלדבריך מסתובבים בחנויות .......? ועל שרות לקוי ?
- אתה כבר קבעת שזה לא מסוכן ושזו רשלנות באחסון ........
- "אני בטוח .......... לא בחברה הזאת " את ההצעות שלך מציע שתעביר לשולחך .... ואפשר להוסיף עוד מס' עצות........
אתה מנסה לסתום פיות ......ובכל זאת .... מציע למנהל הפורום לבדוק מטעם מי אתה מגיב ?
אם להסתכל ב"חותמת" של המשיב, נראה שמדובר בשף, שף קונדיטור. לא הייתי מעלה על דעתי שדווקא איש מקצוע בתחום זה, ינסה לסנגר על החברה המרכזית, ואולי כן הייתי לוקח ברצינות את הערותיו. ולמען הסר ספק: אין לי שום קשר עם החברה המרכזית, ואיני מכיר גם את השף שהשיב לך כאן.
 

TCH_ma

Active member
אם להסתכל ב"חותמת" של המשיב, נראה שמדובר בשף, שף קונדיטור. לא הייתי מעלה על דעתי שדווקא איש מקצוע בתחום זה, ינסה לסנגר על החברה המרכזית, ואולי כן הייתי לוקח ברצינות את הערותיו. ולמען הסר ספק: אין לי שום קשר עם החברה המרכזית, ואיני מכיר גם את השף שהשיב לך כאן.
אם להסתכל ב"חותמת" של המשיב, נראה שמדובר בשף, שף קונדיטור. לא הייתי מעלה על דעתי שדווקא איש מקצוע בתחום זה, ינסה לסנגר על החברה המרכזית, ואולי כן הייתי לוקח ברצינות את הערותיו. ולמען הסר ספק: אין לי שום קשר עם החברה המרכזית, ואיני מכיר גם את השף שהשיב לך כאן.
צודק משה, ציינתי שאינני מסנגר על החברה הזאת אבל יש כאלו שמרוב כעס מאבדים
קצת את הצפון. לא נורא, יגדלו וילמדו.:)
תודה ושבוע טוב.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לקולה זירו/דייאט תאריך תפוגה שהוא בערך 6 חודשים מיום הייצור וזה גם יכול
להיות קצר יותר בתנאי אחסון לא טובים בשונה מהקולה הרגילה וזאת בשל
השימוש בממתיק שמתפרק מעצמו במשך הזמן.
יש לקרוא את התאריך על הבקבוק.
אל תצפה ליחס מיוחד או כל שהוא בשירות הלקוחות של החברה המרכזית.
רק בקשר לסיומת
בעבר החברה התיחסה ברצינות לפניות, היתה לי בעיה עם אחד המוצרים שלה, התקשרתי, הציעו לשלוח פיצוי, ביקשתי שיבואו לקחת את המוצר ויבדקו אותו, בא מישהו, הסתכל, אמר שאכן משהו דפוק במוצר, לקח אותו, חזרו טלפונית אחרי כשבועיים, סיפרו איך נבדק ומה המסקנות, יחס רציני ללא כל חיפוף.
 
למעלה