lemonade111
New member
בקופת חולים כללית לא שמים פלסטר
לפני כמה ימים קראתי את הפוסט הזה והשבוע נתקלתי בזה בנסיבות מצערות.
מסתבר שהיעדר הטיפול בקופת חולים, הוא לא הגעה רבע שעה לפני הזמן אלה מדיניות, בקופות החולים לא מטפלים ולא שמים פלסטר למי שנפל ומעד בדרכו, בשביל זה יש "מחלקת תאונות" מחלקה מיוחדת לשים פלסטרים ותביעות משפטיות, גם אם צריך לנסוע לשם בצד השני של העיר עם פציעה וכאבים. נציגת הכללית נמצאת מסתובבת פה בפורומים ומפנה אנשים לפנות על כל תלונה להנהלות לקבלת תשובה. מסר אישי עם קישור להודעה זו ישלח מיד בתום כתיבת ההודעה הזאת לנציגת הכללית, ואני דורש שתסביר לכולם ולא רק לי, מה פשר המדיניות. אם זה חוסר בכח אדם ואם זה בגלל תביעות משפטיות, העיקר שתסביר לכולם את המדיניות ולא תכסת"ח אותם, עם הפנייה פרטית להנהלה. אני יספר על המקרה:
לפני כיומיים, בדרכי לתחנת אוטובוס, אני עובר במקום בו אני עובר לא פעם, נתקלתי בצינור שבד"כ שוכב לו על האדמה והפעם היה מתוח לגמרי כ-30 ס"מ מעל הקרקע, נתקלתי בו ומעדתי ונחבלתי כמעט בכל מקום אפשרי, דיממתי, הייתי מלא בחול, המכנסיים נקרעו והתיק היה מלא בכתמים של דם, לאחר ההלם הראשוני, מיד פניתי לקופת החולים הסמוכה של הכללית בה אני חבר. לא ראו אותי בכלל ואפילו בדיקה ראשונית ושטחית לא עשו, ואפילו לא חיטוי ראשוני וחבישה של הפצעים. שלחו אותי מיד לנסוע לקצה השני של העיר למחלקת תאונות כאשר אני כולי מדמם ומלוכלך, במילים אחרות פשוט זרקו אותי ולא ראו אותי ממטר. ומה היה קורה עם הייתי בלי אמצעים ובמקרה לא היה לי כסף לאוטובוס? פניתי לאחות שבכלל לא הסתכלה עלי, ובשניה שראתה אותי אמרה לי שאני צריך ללכת למחלקת תאונות ואפילו לא הכנסיה אותי לחדר, ברגע שהתרעמתי על זה, הפנתה אותי לרופאה שאפילו עשתה פרצוף שברגע שאני מאוד מלוכלך אפילו התיישבתי על הכיסא שלה ואמרה לי את אותו הדבר, בדקה לי לחץ דם ושלחה אותי החוצה. בקיצור אטימות מוחלטת.
אני מצפה מנציגת הכללית לענות תשובה עניינית ולא להתחמק, ולהסביר לכולם, מה עומד מאחורי מאחורי המדיניות הזאת.
בתודה,
חבר הכללית, שתהה למה הוא בכלל צריך לשלם דמי חבר לקופת חולים מידי חודש ומתעניין עם היחס דומה גם בקופות האחרות.
לפני כמה ימים קראתי את הפוסט הזה והשבוע נתקלתי בזה בנסיבות מצערות.
מסתבר שהיעדר הטיפול בקופת חולים, הוא לא הגעה רבע שעה לפני הזמן אלה מדיניות, בקופות החולים לא מטפלים ולא שמים פלסטר למי שנפל ומעד בדרכו, בשביל זה יש "מחלקת תאונות" מחלקה מיוחדת לשים פלסטרים ותביעות משפטיות, גם אם צריך לנסוע לשם בצד השני של העיר עם פציעה וכאבים. נציגת הכללית נמצאת מסתובבת פה בפורומים ומפנה אנשים לפנות על כל תלונה להנהלות לקבלת תשובה. מסר אישי עם קישור להודעה זו ישלח מיד בתום כתיבת ההודעה הזאת לנציגת הכללית, ואני דורש שתסביר לכולם ולא רק לי, מה פשר המדיניות. אם זה חוסר בכח אדם ואם זה בגלל תביעות משפטיות, העיקר שתסביר לכולם את המדיניות ולא תכסת"ח אותם, עם הפנייה פרטית להנהלה. אני יספר על המקרה:
לפני כיומיים, בדרכי לתחנת אוטובוס, אני עובר במקום בו אני עובר לא פעם, נתקלתי בצינור שבד"כ שוכב לו על האדמה והפעם היה מתוח לגמרי כ-30 ס"מ מעל הקרקע, נתקלתי בו ומעדתי ונחבלתי כמעט בכל מקום אפשרי, דיממתי, הייתי מלא בחול, המכנסיים נקרעו והתיק היה מלא בכתמים של דם, לאחר ההלם הראשוני, מיד פניתי לקופת החולים הסמוכה של הכללית בה אני חבר. לא ראו אותי בכלל ואפילו בדיקה ראשונית ושטחית לא עשו, ואפילו לא חיטוי ראשוני וחבישה של הפצעים. שלחו אותי מיד לנסוע לקצה השני של העיר למחלקת תאונות כאשר אני כולי מדמם ומלוכלך, במילים אחרות פשוט זרקו אותי ולא ראו אותי ממטר. ומה היה קורה עם הייתי בלי אמצעים ובמקרה לא היה לי כסף לאוטובוס? פניתי לאחות שבכלל לא הסתכלה עלי, ובשניה שראתה אותי אמרה לי שאני צריך ללכת למחלקת תאונות ואפילו לא הכנסיה אותי לחדר, ברגע שהתרעמתי על זה, הפנתה אותי לרופאה שאפילו עשתה פרצוף שברגע שאני מאוד מלוכלך אפילו התיישבתי על הכיסא שלה ואמרה לי את אותו הדבר, בדקה לי לחץ דם ושלחה אותי החוצה. בקיצור אטימות מוחלטת.
אני מצפה מנציגת הכללית לענות תשובה עניינית ולא להתחמק, ולהסביר לכולם, מה עומד מאחורי מאחורי המדיניות הזאת.
בתודה,
חבר הכללית, שתהה למה הוא בכלל צריך לשלם דמי חבר לקופת חולים מידי חודש ומתעניין עם היחס דומה גם בקופות האחרות.