בקר טוב. טיפ ליום חדש.

בקר טוב. טיפ ליום חדש.

בית 1000 המראות לפני זמן רב, בכפר מרוחק, היה מקום הידוע בשם בית 1000 המראות. כלב קטן ושמח, למד על המקום והחליט לבקר. כאשר הוא הגיע, הוא קיפץ בשמחה במדרגות לדלת הבית. הוא התבונן דרך הדלת עם אוזניים עומדות וזנבו מקשקש במהירות. להפתעתו הרבה, הוא מצא את עצמו מסתכל על 1000 כלבים קטנים אחרים המקשקשים בזנב במהירות כמוהו. חייך הכלב הקטן חיוך גדול, ונענה עם 1000 חיוכים חמים וחבריים כמו שלו. בעודו עוזב את הבית, הוא חשב לעצמו, "זה מקום נהדר. אני אבוא לבקר לעיתים קרובות." באותו כפר, כלב קטן נוסף, שלא היה שמח כמו הקודם, החליט לבקר בבית. הוא טיפס באיטיות במדרגות ושרבב את ראשו בתחתית הדלת. כאשר ראה את 1000 הכלבים הלא ידידותיים מסתכלים עליו בחזרה, הוא נהם לעברם ונחרד לראות 1000 כלבים קטנים נוהמים חזרה לעברו. בעודו עוזב, הוא חשב לעצמו, "זה מקום איום ונורא, ואני לעולם לא אחזור לכאן." כל הפנים בעולם הם מראות. איזה השתקפות אתה רואה בפנים של האנשים שאתה פוגש? החלט היום להתנהג לאחרים כפי שהיית רוצה שיתנהגו אליך!
 
יפה. ומכאן להקשר שלנו:

תהיה אדיב בכביש, ותקבל את אותו היחס בחזרה. קרה לכם פעם שניסיתם להידחף לטור של מכוניות ? נכון קשה ? אבל קרה שנופפתם יד לנהג אחר, ביקשתם להיכנס לפניו והוא לא נתן ? לא קרה, נכון?
 

Eran De Niro

New member
קרה לכם ש...

קרה לכם שניסתם לפנות שמאלה ומישהו שנסע מאחור במרחק של ק"מ בערך עקף והוא בעצם היה צריך לפנות ימינה ואני שמאלה , אני שונא נהגים כאלה אני מחייך ונותן זכאת קדימה בדרך כלל אבל אני שונא חוצפנים שנדחפים בקצה הרמזור אחרי שהם עוקפים את כולם כאילו הם יותר מיוחדים אני באופן אישי בפקק היומי של אשדוד שהכביש נסגר לשני נתיבים אני מפנה מקום ולפעמים אותי דוחפים הצידה (איזה אבסורד )
 
והדבר השנוא עליי ביותר

הנהגים שבאים מולי בלילה ושניה לפני שהם חולפים על פניי, מחליפים לאור גבוה ודופקים לי סינוור לתוך העצבים במוח. אני לא בטוח שהם מגיעים ליעדם אחרי שלל "הברכות" שהם חוטפים ממני וזה לא ממש אכפת לי.
 

Eran De Niro

New member
אני לא רוצה להשמע גזען אבל...

לרוב זה קורה עם משאיות של בני דודינו
 
התכוונתי לנהגים בכלל, לא רק נהגי משאיות

אבל בדיון שהיה בפורום השכן "מכוניות" כבר דובר על היחס של נהגי המגזר לחוקי התנועה. אני מעדיף שלא נרחיב בנושא כדי לא לפגוע באף אחד, וכמובן שלא נעשה הכללות. על הכביש כולם שווים וכולם צריכים לכבד את החוקים ואת שאר משתמשי הדרך.
 

אלון 58

New member
ואלה שבאים במהירות לעקוף אותי...,

ומהממים לי את העיניים עם סינוור דרך המראות,אותם אני מתעב,אחרי העקיפה הם גם "מקבלים" ממני מנת סינוור קצרה שירגישו,אם אני עוקף מישהו בחשכה,לעולם לא אסמן לו עם האור הגבוה,כדי להמנע מסינוור קצר שמהמם את העין,זה מסוכן,מי שכן עושה כך,רצוי שיתיצב בהמשך במשרד-הרשוי או בבית-משפט,ושיפקיד שם את רשיונו ויאמר שאינו יודע לנהוג,שמוש לא נכון באורות=אי ידיעת נהיגה,וזה תחום שכנראה לא מלמדים בשעורי הנהיגה,על-אף חשיבותו והצד הבטיחותי שגלום בו.
 
למעלה