בקשה להכרה נכות שמיעה

שמואל8205

New member
בקשה להכרה נכות שמיעה

התגייסתי במאי1972 השתחררתי ביוני 1975
באפריל השנה הגשתי בקשה להכרה בנכות שמיעה
קצין התגמולים שלח מכתב שאני נתבקש להציג לו מסמכים שאין לי
עברו מעל 45 שנים
איך אני מתקדם מכאן תודה
מצורף המכתב שקיבלתי

 
המלצה ועצות

שמואל, שלום. מה שלומך? היה לי סיפור דומה עם טינטון וקיבלתי 16 שנים לאחור. שים לב שבסך הכל יש 4 סעיפים. סעיף מס' 1 - אתה צריך להיפגש עם עורך דין ולספר לו את הסיפור, הוא ירשום אותו, יזהיר אותך שאתה חייב לומר רק את האמת ואתה תחתום על תצהיר. סעיפים 2 ו-3 - משרד הבטחון עושה את זה בעצמו. סעיף מס' 4 - זה אם עברת בדיקות או טיפולים לליקוי שאתה טוען שיש לך. שים לב שלא מבקשים ממך מסמכים מתקופת השירות, אבל אם יש לך והם תומכים בטענותיך כדאי להציג אותם למשרד הבטחון. לגבי הטיפולים - אם אתה צריך ולא הלכת עד עכשיו אז כדאי שתתחיל ללכת לטיפולים כי אולי את התביעה הזאת עדחו ועד שיתברר הערעור יעבור הרבה זמן ובערעור כבר תראה שאתה בטיפולים ויכולה להיות לזה השפעה מכרעת.
בתביעה הזאת טיפלה עו"ד תמר סיוון בסיוע עו"ד רינת גולד-גזית. הן הצליחו גם לקבל את זה בשבילי 16 שנים לאחור, זאת אומרת מיום הפציעה, וגם 10% על טינטון שמאוד נדיר שמשרד הבטחון מאשר את זה, כי חושב שכולם משקרים.
ומסתבר שהגברת טלי פישלר עדיין עובדת במשרד הבטחון.... אל תאמין למילה אחת שלה. את כל המכתבים ממשרד הבטחון תשמור כי אתה לא יודע מתי תגיע לבית משפט ותצטרך את הכל.
זהו. אם יש לך עוד שאלות - דבר איתי.
בברכה,
מרקו

לאחר הנכתב: בעוד חודשיים יתקיים שלב סיכומים בעל פה בתביעה שהגשתי נגד משרד הבטחון בנושא סחבת. אעדכן פה את כולם.
 
למעלה