בקשה להמלצה על אופניים

TraMak

New member
בקשה להמלצה על אופניים

שלום לכולם עקב אילוצי תחבורה החלטתי לקנות אופניים שאוכל לרכוב עליהם למקום העבודה. רציתי שיהיו אופניים כמה שיותר קלים וקומפקטיים, כדי שאוכל להעלות אותם למשרד גם כאשר המעלית מקולקלת..
חשבתי על אופניים מתקפלים, אבל הבנתי שהם יקרים אם אני רוצה שלדה קלה מאלומיניום.. אין לי בעיה להשקיע כספית במשהו שבאמת יהיה שווה את זה, ורציתי לדעת מה אתם יכולים להמליץ לי מנסיונכם. הדרישות בגדול- קלי משקל, לא תופסים הרבה מקום, נוחים לרכיבה גם אם בגדים שאינם בגדי ספורט (שחצאית לא תתקע בשרשרת וכו') ובמחיר סביר. ברור לי שיש טרייד אוף רציני בין כל הדרישות הללו, ואני בהחלט מוכנה להתפשר. אשמח לשמוע הצעות, תודה רבה!
 

udrt

New member
יש כמה דגמים בארץ

בארץ יש את DAHON, BROMPTON ו-MONTAGUE, לפחות לפי היכרותי. האופניים האלה מיוצרות שיתאימו לרכיבות עירוניות כך שאמורות להיות נוחות. הכי טוב להתנסות בחנות. קחי בחשבון שכשמדברים על משקל קל זה לא פחות מ-10 ק"ג ואפילו 11-13 ק"ג (כמו שמיניית מים מינרליים). האם זה קל? תלוי במי שסוחב ולאן הוא סוחב? והמחיר כמו שהבנת ביחס הפוך למשקל - משקל קל מחיר כבד ולהיפך. ולגבי המעלית...במקומות מסודרים כמה פעמים קורה שהיא מקולקלת? תדאגי שיטפלו בה ויהיה לך יותר קל
אודי
 

TraMak

New member
תודה רבה! יש לך המלצה על חנות מסויימת

באיזור המרכז?
 

udrt

New member
אין המלצה על חנות אבל יש המלצה על איך לבחור

שלושה פרמטרים ותדרגי אותם לפי סדרי העדיפות שלך: מחיר נגישות - רצוי על הדרך שאת עושה כל יום באופניים שירות - שתרגישי נוח להיכנס לשם כשיש בעיה בהצלחה!
 
למעלה