בקשה לייצוגית נגד PayPal: הגדרות התשלום שונו ללא ידיעת הלקוח
במספר מקרים במהלך השנה האחרונה שונו הגדרות הלקוח לגבי אופן החיוב - לרעתו, מה שהוביל לתשלום עמלות גבוהות יותר. התובע מבקש לחייב את PayPal לפצות את כל מי שחל שינוי בהגדרות התשלום בחשבונו במהלך 7 השנים האחרונות
על פי כתב התביעה, התובע המשתמש בשירותי החברה הגדיר בחשבונו כי החיוב יתבצע ישירות מחשבון המט"ח שלו בבנק הפועלים, מה שאומר ש-PayPal לא אמורה לגבות עמלה בגין הרכישות השונות.
ואולם, לטענתו, בחודש פברואר 2017 הוא הבחין כי 19 עסקאות שעשה במהלך השבועות הקודמים והיו נקובים במט"ח, לא נגבו מחשבון המט"ח שלו בבנק כפי שהגדיר, אלא חויבו למעשה בשקלים תוך שהחברה מבצעת בעצמה את ההמרה וגוזרת מכך עמלה.
[URL]https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5069683,00.html[/URL]
אה כן, זה קרה לי כ"כ הרבה פעמים בפייפל... ההגדרות שלהם פשוט "מתפוגגות"... וברירת המחדל שלהם היא כמובן שירותי ההמרה שלהם...
אני לא סומכת עליהם ולכן בודקת בשבע עיניים בכל רכישה מחדש.
במספר מקרים במהלך השנה האחרונה שונו הגדרות הלקוח לגבי אופן החיוב - לרעתו, מה שהוביל לתשלום עמלות גבוהות יותר. התובע מבקש לחייב את PayPal לפצות את כל מי שחל שינוי בהגדרות התשלום בחשבונו במהלך 7 השנים האחרונות
על פי כתב התביעה, התובע המשתמש בשירותי החברה הגדיר בחשבונו כי החיוב יתבצע ישירות מחשבון המט"ח שלו בבנק הפועלים, מה שאומר ש-PayPal לא אמורה לגבות עמלה בגין הרכישות השונות.
ואולם, לטענתו, בחודש פברואר 2017 הוא הבחין כי 19 עסקאות שעשה במהלך השבועות הקודמים והיו נקובים במט"ח, לא נגבו מחשבון המט"ח שלו בבנק כפי שהגדיר, אלא חויבו למעשה בשקלים תוך שהחברה מבצעת בעצמה את ההמרה וגוזרת מכך עמלה.
[URL]https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5069683,00.html[/URL]
אה כן, זה קרה לי כ"כ הרבה פעמים בפייפל... ההגדרות שלהם פשוט "מתפוגגות"... וברירת המחדל שלהם היא כמובן שירותי ההמרה שלהם...