בקשה לעזרה בתכנון טיול באירלנד-בדאבלין וסביב

William Kidd

New member
בקשה לעזרה בתכנון טיול באירלנד-בדאבלין וסביב

שלום לכולם! אני מתכנן נסיעה לדאבלין והסביבה באמצע יולי ל 3 שבועות, והייתי שמח לקבל ממכם, האנשים שכבר היו, עצות והצעות למקומות אשר יעזרו לי לתכנן את מסלול הטיול שלי. אשמח לכל דבר, החל מאכסניות (רצוי מקומות מחיה שיהיו לא רעים וזולים יחסית) וכולל טיולים רגליים, מקומות מעניינים לבקר בהם, בקיצור כל דבר. אודה לכם מאוד על העזרה!
 

jonbaum

New member
קודם כל תבדוק באתר "למטייל"

תכנס ל-"1001 טיפים", תעשה קליק על המפה של אירופה, ואז תעשה קליק על אירלנד. יש שם טונות של מידע. אם יהיו לך שאלות ספציפיות אחרי שהתרשמת ממה שיש שם, אני מתאר לעצמי שהאנשים כאן ישמחו לענות. ואם כאן לא תהיה תגובה, תוכל להעלות את השאלות גם בפורום אירופה של למטייל.
 

William Kidd

New member
תודה

בטיפים כבר עיינתי לפני ויש שם דברים טובים אבל לצערי לא מספיק. אשמח לעוד עצות. תודה
 

jonbaum

New member
מה ספציפית אתה רוצה לדעת?

אתה מתכוון להשאר כל השלושה שבועות בדבלין וסביבתה, או שאתה מעוניין גם להתרחק קצת יותר? אתה מתכוון לשכור אוטו?
 

William Kidd

New member
תשובות

בלי אוטו לא רק בדאבלין, גם בסביבתה. עקרונית צירפתי מפה אבל זה לפי דברים שקראתי בלמטייל, המלצות של אחרים, אבל עקרונית אני פתוח להצעות. תודה
 

guyavhuji

New member
הקפת חצי מאירלנד...

אבל בכיף...תרשה לי להמליץ לך על איזור ה- Burren במחוז Clare - יש שם דרך הליכה יפהפיה שנקראת (במפתיע) The Burren Way - אני ממליץ לך לעשות את החלק הראשון שלה, מ- Ballyvaughan (אני מקווה שאייתתי נכון) ל- Doolin. זו הליכה של יום, יפהפיה כמו שאמרתי, ו- Doolin זה יופי של מקום להעביר בו לילה (או שניים, או הרבה יותר...), בהיותו מרכז חשוב מאד של מוזיקה אירית - אפשר לתפוס שם הופעות מצויינות בפאבים.
 

Amber

New member
היי ../images/Emo203.gif

אני מזמינה אותך לערוך חיפוש בפורום "טיולי תרמילאים" כאן בתפוז שהיו בו כמה וכמה שרשורים בזמן האחרון בנושא אירלנד... אני טיילתי באירלנד במשך מעט יותר מחודש ועשיתי את המסלול החופי ובו מספר מקומות בטווח הקרוב לדבלין, אותו אתה מחפש. מקומות מאוד מתויירים אך מקסימים הם מחוז Wicklow ובו עמק Glendaloch. והעיירה המקסימה Kilkenny שנמצאת בערך במרחק של שעתיים מאירלנד. חוץ מזה, 3 שבועות הם זמן לא מבוטל ואפשר גם להתרחק מדבלין, כך שאם זה בא בחשבון אוכל להמליץ גם על עוד מקומות, אם תרצה... לגבי אכסניות... יש אתרים כמו www.hostelworld.com ו- www.hostelz.com שניתן לערוך בהם חיפוש של הוסטלים בכל מקום בעולם, לראות תמונות מההוסטלים, להתרשם מתגובות של אנשים על המקום וגם להזמין מקומות...
 
למעלה