רק בגלל הכינוי...
לפי המודל יש לך קצת זמן עד שתצטרך את זה אבל הנה: תבנה צילינדר דק. תן לו צבע אדום זוהר - תאורה עצמית 100, ואפשר גם טקסטורת שקיפות של רעש כדי שלא יהיה לגמרי אחיד. בחלון החומר תסתכל בשורת האייקונים. מימין ל-PUT MATERIAL יש אייקון עם המספר 0. תלחץ עליו ותשנה ל-1. פתח תפריט RENDERING ותבחר EFFECTS. בחלון שיפתח תבחר ADD, ותבחר LENS EFFECTS. יפתח לך עוד תפריט למטה, תוסיף GLOW ע"י החץ. תעבור למטה לתפריט עם כותרת GLOW ELEMENT לחץ על לשונית OPTIONS סמן וי ליד EFFECTS ID ותוודא שהמספר ליד זהה למה שבחרת קודם כלומר 1. כל חומר שהאפקט ID שלו הוא אחד יקושר לאפקט הזה. תחזור לתפריט העליון בחלון, סמן וי ליד INTERACTIVE. זה יראה לך את האפקט משתנה על רינדור אחד. הגודל והעוצמה נשלטים ע"י שילוב בין SIZE ו- INTENSITY שנמצאים פעמיים: פעם בתפריט גלובלי בלשונית פרמטרים, ופעם בתפריט GLOW בלשונית פרמטרים. הצבע נשלט ע"י RADIAL COLOR. בהצלחה ואם אתה בונה מודלים של סטאר קונטרול אז תראה אותם כאן!