בקשה שלא להשבית מסגרות תקשורת
שלום לכם, אני מעבירה לכם העתק של מכתבה של מרגלית תירוש יו"ר אלו"ט המבקש שלא להשבית את מסגרות החינוך המיוחד ללקויות קשות ובכללם מסגרות חינוכיות לליקויי תקשורת. כולנו מודעים לחשיבותה של המסגרת החינוכית לילדים והקושי הנגרם להם ולנו כתוצאה מהישארותם בבית. למרות שמערכת החינוך המיוחד המקומית, אחראית גם על נושא ההסעות ואמורה גם להשתתף בעלויות נוספות של מסגרות התקשורת וקיצוץ בתקציב הרשויות המקומיות עלול לפגוע גם בנו, היתה עד היום נכונות להשאיר את המסגרות פתוחות, גם במקרים של שביתות במערכת החינוך. תקדים זה, שבו תושבתנה כל המסגרות החינוכיות, יחד עם החינוך הרגיל, הוא תקדים מאד בעייתי. אשמח מאד אם תוכלו גם אתם להפנות מכתבים\ פקסים דומים אל אנשי מערכת החינוך המיוחד וראשי העיריות במקומות העלולים לשבות. יש חשיבות למכתבים האישיים האלו, מעבר למכתב הפורמאלי שהועבר לעדי אלדר. תודה לכולכם ואני מקווה שיחסכו מאיתנו את השביתה הצפויה.
שלום לכם, אני מעבירה לכם העתק של מכתבה של מרגלית תירוש יו"ר אלו"ט המבקש שלא להשבית את מסגרות החינוך המיוחד ללקויות קשות ובכללם מסגרות חינוכיות לליקויי תקשורת. כולנו מודעים לחשיבותה של המסגרת החינוכית לילדים והקושי הנגרם להם ולנו כתוצאה מהישארותם בבית. למרות שמערכת החינוך המיוחד המקומית, אחראית גם על נושא ההסעות ואמורה גם להשתתף בעלויות נוספות של מסגרות התקשורת וקיצוץ בתקציב הרשויות המקומיות עלול לפגוע גם בנו, היתה עד היום נכונות להשאיר את המסגרות פתוחות, גם במקרים של שביתות במערכת החינוך. תקדים זה, שבו תושבתנה כל המסגרות החינוכיות, יחד עם החינוך הרגיל, הוא תקדים מאד בעייתי. אשמח מאד אם תוכלו גם אתם להפנות מכתבים\ פקסים דומים אל אנשי מערכת החינוך המיוחד וראשי העיריות במקומות העלולים לשבות. יש חשיבות למכתבים האישיים האלו, מעבר למכתב הפורמאלי שהועבר לעדי אלדר. תודה לכולכם ואני מקווה שיחסכו מאיתנו את השביתה הצפויה.