בקשות די דחופות:]

ckv3

New member
בקשות די דחופות:]

טוב, אז שלום קודם כל ^_^ מיותר לציין שאני מעריצה של לורליי- רורי- קירק כי זה ברור מאליו. אני רואה את הסדרה הזאת מאז ומתמיד אני חושבת, וצוחקת כל פעם מחדש. בכל מקרה, בקשות: 1) לחברה שלי יש איזה משהו עם אמא שלה (גם היא רואה בנות גילמור), ובתור צ'ופר או הפתעה- איך שתרצו לקרוא לזה- אני רוצה לעשות לה מן קולאז/ של קטעי וידאו של גילמור. מה שאני מחפשת בעצם זה קטעים של רורי- לורליי, אבל לא סתם קטעים של צחוקים וזה. אני מחפשת קטעים של אמא- בת... נו אתם יודעים, הקטעים האלה שרורי כועסת על משהו או על מישהו או על לורליי עצמה או שהיא סתם עצובה (קטעי גיל ההתבגרות כזה), ואז לור באה אליה לחדר או לאיפה שהיא לא נמצאת ומדברת ומנחמת איתה ואז יש קוצ'י מוצ'י. (לדוגמא- יש את הקטע בשיר פתיחה שרורי לובשת מעיל אדום והיא כועסת על משהו ורואים את לורליי מאחוריה מדברת, ואז רואים את רורי נשכבת על המיטה ולור באה אליה... כאלה דברים) אני רק צריכה שתגידו לי באיזה עונה ואיזה פרק זה (רק מספר, לא חייב שם). זה יעזור לי מאוד:] 2) יש קטע אדיר, שאני לא זוכרת מתי הוא וזה ממש מתסכל אותי. הקטע זה בחידוש נדרים של ריצ'ארד ואמילי, שלורליי עם לוק אבל כריסטופר עדיין רוצה אותה, ואז יש קטע שרורי ולוגאן אהמאהמ באיזשהו חדר, ואז לור תופסת אותם ולוק וכריסטופר מתחילים להתחרפן מזה שרורי כבר אהמאהמ. שוב- איזה עונה ואיזה פרק זה? תודה רבה רבה רבה, אין לכם מושג כמה זה עוזר לי! באמת! אני יודעת שתעזרו! תודה!
 

jess r

New member
את יכולה לנסות

לחפש ביוטיוב, לכתוב "לורליי ורורי" (באנגלית כמובן) ואולי תמצאי קטעים נחמדים של שניהן.
 

ckv3

New member
כן, אבל

אני מחפשת קטעים ספציפיים של אמא-בת- גיל התבגרות כזה. יהיה ממש קשה למצוא כאלה ביוטיוב:/
 

o0Invisible0o

New member
זה דורש חפירה רצינית..../images/Emo6.gif

נראה כמה סבלנות תהיה לי.. הפיילוט- ריב על דין- היא רוצה לוותר על צ'ילטון בגללו. 1X04 יש את הקטע שרורי מתחרפנת מהלחץ בצ'ילטון ויש לה ברייק האוט כמו של לורליי וכזה שיחה עם המנהל וזה.. 1X05 לורליי מתכננת לצאת עם מקס בלי לספר לרורי ואז רורי מגלה.. 1X06 רורי מקבלת מתנה מדין בסתר.. 1X07 דיו מנשקת את רורי, היא לא מספרת ללור, לור מתחרפנת [ארל"ט לוק סופג את ההתחרפנות] ואז דין מוזמן למובי נייט של הבנות.. 1X09 רורי נרדמת עם דין אחרי הנשף ולא חוזרת הביתה, דווקא בלילה שאמילי נשארת בביתה של לור- ריב משולש ענקי כזה..
1X10 ריצ'ארד מובהל לבית חולים, הבנות משלימות. 1X11 לורליי מתנשקת עם מקס בביה"ס ופריס רואה ומפיצה את השמועה..בלהבלה 1X13 לורליי האמא המגניבה לוקחת את רורי וחברותיה לקונצרט של הבנגלס אך החברות מבריזות למסיבת קולג' ולור נאלצת להיות אמהית ולעשות לרורי קצת פדיחות.. 1X14 אחד הפרקים האהובים עלי, די נטול רורי-לור..לוק חושב שלור רוצה אותו, רורי מכינה ארוחה רומנטית לדין..הבנים נפגשים ואז הבנות..מביך ובלהבלה. יש קטע חמוד בסוף שלורליי יורדת על רורי שהייתי מכניסה.
1X16 רורי ודין נפרדים-בסוף הפרק היא מספרת ללורליי ולורליי מנחמת אותה- מאוד חמוד.
1X17 רורי נשברת ובוכה, לורליי עוזרת לה..בלהבלה 1X20 לורליי מגלה למה רורי ודין נפרדו.. 1X21 קטע קיטשי בסוף- רורי ודין חזרו ומקס הציע נישואים ללורליי הבנות רצות נרגשות ומצחקקות אחת לשנייה ומתחבקות.. 2X04 כל הפרק לורליי ורורי מטיילות, מצחקקות, רבות וכו'- לורליי הייתה אמורה להתחתן עם מקס ובמקום לקחה את רורי לטיול בהרווארד 2X07 רורי עושה שטויות בצ'ילטון, לורליי באה בקריאת המנהל בלהבלה 2X11 לור ורורי רבות על כסף שרורי לקחה מהסבים בלי לדבר עם לור.. 2X13 איזשהו ריב לגבי ג'ס שמחבל במערכת היחסים של רורי ודין..משלימות וכאלה.. 2X19 פרק מעולה, הריב הוא בעיקר בין לור ללוק..אבל קשור לרורי. רורי מקבלת הרבה ניחומים וצומי [אחרי שלימדה את ג'ס והם עשו תאונת דרכים..] 2X21 רורי מבריזה מטקס הסיום של לור,בגלל שהיא הולכת לבקר את ג'ס..ומענישה את עצמה..די משעשע [ממש בסוף הפרק..] 2X22 לא זוכרת הרבה קטעים ביניהן..אבל בכללי פרק מעולה!
אין לי כוח יותררררררררררררררררררררררררררררר
 
למעלה