בקשר למבחן כושר במתמטיקה. כולם כנסו

בקשר למבחן כושר במתמטיקה. כולם כנסו

אז ככה.. אני צריך לעשות את המבחן כושר בכפ"ס ורציתי לברר כמה פרטים עליו.. מתמטיקה אני לא יודע בגרוש.. בגלל המורה שהייתה לי ודווקא לי את כל החיים לפני שנתיים הייתי מצטיין וכיום אני מ****ן חחח בכל מקרה.. קיבלתי את החוברת שצריך להתכונן איתה אך בכל זאת זה לא מלמד כלום וחלק מהתשובות לא מספקות מספיק.. למישהו יש אתרים או משהו שיעזרו לי להתכונן למבחן.. אהה ועוד משהו כמה צריך לקבל במבחן כדיי להיות ב4,5 יחידות? מעל 80 או פשוט ציון עובר?
 

badboy3919

New member
אני אעשה קצת פירסום פה...../images/Emo26.gif

לקראת הבגרות בלשון שהיתה (לי) השנה התחברתי לאתר שנקרא edulect , זה אתר שמלמד לפי תכנית הלימודים את כל החומר לבגרות בלשון,בנוסף לזה ראיתי שיש שם גם קורסים באנגלית,מתמטיקה,פיזיקה ותאוריה. את הקורס של מתמטיקה לא בדקתי אבל אני יכול להגיד לך שהקורס בלשון דיי עזר לי(היו שם הרבה הסברים והרבה תרגילים) אם אתה מעוניין לנסותאת האתר יש משהו כמו 5 דקות חינם או לא וידע איך זה עובד פשוט תכנס לאתר הזה: www.edulect.co.il כמובן שהקורסים הם בתשלום (אם אני לא טועה זה 60 ש"ח לחודש(!!!)) שזה כלום בהשוואה למורה פרטי. בהצלחה
 

cvd

New member
גם בנושא של מבחן הכושר במתמטיקה

כי יש לי תחושה שלא ידעו לענות על זה בפורום מתמטיקה... מתי בד"כ מקבלים את התוצאות? האם ישאירו אותנו במתח עד תחילת שנת הלימודים?
 

cvd

New member
זה לא קפץ אבל לא נורא. קיבלתי תשובה

התוצאות תתקבלנה בימים הקרובים במכתב אישי
אני חייבת לעבור את ה- 80.
 
למעלה