בקשר לרייטינג, כנסו כולם..

בקשר לרייטינג, כנסו כולם..

קודם כל, הנתוני רייטינג שטויות במיץ עגבניות. דבר שני, כל אתר מפרסם נתון אחר, ואחוז לפה, אחוז לשם,מדובר במאות אלפי אנשים. דבר שלישי, ייתכן בכלל שהרייטינג נקבע רק ע"י כמה מאות משפחות- שזה בכלל לא יכול להשתוות ל6 מיליון אנשים. בקיצר אל תאמינו לכל הטבלאות רייטינג! הכל שטויות.
 
אמרו לי שיש איזה משהו בממיר הדיגיטלי

שהם יכולים לראות מי ראה מה ולפי זה יש את נתוני הרייטינג
 

lior48

New member
הרייטינג אומר הרבה מאוד.

את המדרוג של הרייטינג מבצעת כבר שנים חברה אחראית ומקצועית. זה אמנם נמדד רק בכמה משפחות בארץ אבל הבחירה במשפחות האלו אמורה לייצג את כל השכבות במדינת ישראל. אני סומך עליהם שהם יודעים לעשות את זה בצורה מקצועית מאוד.
 

avikoz

New member
כמה דברים..

כל אתר לא מפרסם נתון אחר יש כמה נתונים יש נתונים שנמדדים רק על ידי האוכלוסיה היהודית ויש נתונים שנמדדים על ידי כל האוכלוסיה בארץ הבנת? אתרי וואלה ברנזה ו nrg ברנזה נותנים את הנתונים רק של האוכלוסיה היהודית אבל yent נותנת של כלל האוכלוסיה בגלל זה תמיד שם יהיו אחוזי רייטינג טיפה קטנים יותר.. אכן הרייטינג נבדק על ידי 560 משפחות בלבד שיש להם מכשיר מיוחד בבית שבודק מה הם רואים כל שעה ושעה.. גם אני לא כל כך מאמין לזה כי תאמת כל בנאדם כמעט שאני מכיר בוחר לראות הישרדות אבל אין מה לעשות ככה המדינה שלנו.. יש דיבורים על זה שבעתיד הוט ויס יצטרפו לוועדה שבודקת את הרייטינג וככה זה יהיה הכי אמין כי זה יבדק על כל האוכלוסיה.. בינתיים זה ככה וצריך להתמודד..
 

אליההה

New member
דבר נוסף בקשר לרייטנג

את ערוץ 2 כולללם יכולים לראות (גם כאלה בלי כבלים עם רק ערוץ 1+2) ואת ערוץ 10 רק למי שיש כבלים יכול לראות .. ולכן זה לא ממש נכון . . . .
 

EizoTop

New member
WOW זונע

MGH שליטע
 

Even In Death

New member
../images/Emo207.gifשידורים חוזרים של הישרדות.. מתי../images/Emo35.gif

פספסתי את השני פרקים האחרונים של הישרדות.. יש מתישהו שידורים חוזרים או דרך אחרת לצפות בהם? תודה מראש למי שיענה.
 

רפי45

New member
איך מאה אנשים יכולים לדעת מה כל המדינה צופה ?

אה משהו פה לא מסתדר לי ? אולי יכול להיות איזה ערוץ שמשלם הכי כסף מקבל הכי רייטינג ככה זה הולך ?
 

EizoTop

New member
../images/Emo41.gifמשהו חשוב לגבי הרייטינג נמאס.

ערוץ 10 יודע שהרייטינג זה שטויות...הוא מתייחס לזה רק בגלל דבר אחד ---->פרסומות... אין פרסומות=אין כסף=אין תוכניות. המפרסמים ילכו לערוץ שיהיה לו את אחוז הרייטינג הגבוה ביותר....בערוץ 2 יהיה 25% ובערוץ 10 יהיה 24% הם יעדיפו לשדר יותר בפרסומות בערוץ 2, כי אולי ה-1% יקנה את המוצרים שלהם. לפי זה, ערוץ 10 יודע שהרייטינג זה שטויות, אבל המפרסמים לא
 

avikoz

New member
חחח למה אתה אומר דברים שאתה לא יודע?

לערוץ 10 חשוב הרייטינג בגלל שכל אחוז רייטינג הוא כסף.. פרסום בטלויזיה עולה בסביבות ה400 דולר לנקודה.. מה זה נקודה? אחוז רייטינג זה נקודה.. אז נגיד שהישרדות הביאה 15 אחוז רייטינג אז המפרסם משלם 400 כפול 15 הבנת? בגלל זה לא חשוב איפה המפרשם יפרסם הוא ישלם לפי הרייטינג
 
למעלה