בקשר לשופט הזה שהושעה:

בקשר לשופט הזה שהושעה:

קראתי את זה רק עכשיו אחרי יממה עמוסה בבעיות טכניות עם המחשב של העבודה- והאמת היא, שפשוט קשה לי לדמיין שופט שמעז לדבר ככה באולם בית המשפט.
אז בהנחה שהשופט אכן אמר מה שאמר (וקשה לי גם להאמין שסתם המציאו דבר כזה), אז הוא צריך לטוס הביתה מייד, ותאמינו לי שאני לא אחת שצווחת הטרדה מינית על כל שטות.
ואני מוכרחה גם לציין, שבתור מי שחיה המון שנים גם בישראל וגם מחוץ לישראל, יש בקרב הרבה יותר מדי גברים ישראלים נטיה כזאת לדבר לנשים- כולל נשים שהם בקושי מכירים- במין כפל משמעות גס כזה עם רמיזות מיניות, וזה נראה להם נורא מגניב ולגיטימי, ואם את שותלת אותם ודורשת שיפסיקו, אז הם אומרים לך שאת חסרת חוש הומור וכבדה ו"צוחקים איתך" וכל מיני זבל כזה.
ואני נתקלתי לא רק בזה, אלא גם ביציאות ישירות בסגנון "אם את כזאת אש אז בטח במיטה עם החבר שלך את ככה וככה", וזה בא מאיש מבוגר בן למעלה משישים מהישוב הכי צפונבוני בישראל, ממש לא אחד שעונה על הקריטריונים של עארס מטומטם עילג וחסר השכלה, שהכרתי במקרה ברחוב במדריד לא מזמן (הוא אמר את זה בתגובה על כך שהתלהבתי מאיזה נושא, ממש לא מיני ולאר קרוב למיני, שדיברנו עליו). אני פשוט הייתי מזועזעת, כי אני כבר הספקתי לשכוח מהדיבור הזה.
בחיים, בחיים, בחיים לא נתקלתי בדברים כאלו מגברים לא ישראלים, איזה גבר ספרדי יעז לדבר ככה לאשה שאיננה בת זוגו?!?!?! אפילו הכי ערסים פה לא יעזו.
אז אני חושבת שהשופט הזה התנהג זוועה וצריך לשלם על זה במשרה שלו, בהחלט
ואני חושבת שאולי זה הסימן לזה שהגיע הזמן שגם ברחוב נשים ישראליות יתחילו להעמיד את כל המגעילים האלו על מקומם ולגרום להם לחשוב 200 פעם לפני שהם משחררים נפיחות כאלו לעבר בחורות.
כי הבעיה מתחילה לא רק אצלם, אלא גם אצל הרבה מאד נשים ישראליות שחושבות שהגועל הזה זה דבר נורמלי והומור לגיטימי ולא נורא!
 
הייי נזם


כן. דיברנו על השופט הזה כאן לא מזמן. אני מסכימה איתך לגמריי. והדבר הכי גרוע בעיניי בכל אופן, זאת לא רק ההתבטאות עם הקונוטציה המינית, אלא הטמטום שעולה מאחוריה. התבטאות כגון זאת מתאימה לילדים בגין בית ספר ולאו דווקא למחוננים שבהם.
זאת לא התבטאות שמתאימה לשופט בישראל. כאילו באיזו רמה הוא בכלל? זה שופט זה? לא מצא משהו יותר מתוחכם מזה? זה כל מה שהוא הצליח להגות במוחו הקודח?
אז עזבי את העובדה שהגברים הישראלים מעזים מה שגברים ספרדים או צרפתים לא מעזים לעשות או להגות על דל שפתותיהם, אלא גם הרמה הנמוכה שהיתה בהתבטאות הזאת.

אה
והמון זמן לא ביקרת במחוזותינו, איפה היית?
 
לאחרונה אני כותבת יותר בפורום ספרדי מסויים

ופחות בישראלים.
אבל אני עדיין פה, הנה את רואה
 
הוא השעה את עצמו

היות וידע אלף מונוים
שלא מנומס ולא ראוי לאיש במעמדו
לומר את מה שאמר
גם אם הוא התכון כאילו לאות ז'
 
למעלה