בקשת החזרה באיביי - עזרה
שלום, יש לקוחה שפתחה בקשה כזו והמוצר כנראה נפגם בזמן השילוח והיא לא רוצה להחזיר אותו (וגם אם כן, אני אצטרך לשלם על ההחזרה בגלל שהסיבה היא smothing wrong with an item ) והיא רוצה שאני אשלח לה חדש. והסכמתי. השאלה שלי היא כזו, הבקשה תישאר פתוחה, האם לבקש ממנה לסגור אותה? אם הבקשה לא תסגר עד שהיא לא תקבל את המוצר החדש, האם זה יתן לי דיפקט? האם כדאי אולי להחזיר לה את הכסף ולבקש שתעשה רכישה חוזרת של אותו המוצר?
שלום, יש לקוחה שפתחה בקשה כזו והמוצר כנראה נפגם בזמן השילוח והיא לא רוצה להחזיר אותו (וגם אם כן, אני אצטרך לשלם על ההחזרה בגלל שהסיבה היא smothing wrong with an item ) והיא רוצה שאני אשלח לה חדש. והסכמתי. השאלה שלי היא כזו, הבקשה תישאר פתוחה, האם לבקש ממנה לסגור אותה? אם הבקשה לא תסגר עד שהיא לא תקבל את המוצר החדש, האם זה יתן לי דיפקט? האם כדאי אולי להחזיר לה את הכסף ולבקש שתעשה רכישה חוזרת של אותו המוצר?