בקשת החזרה באיביי - עזרה

koldunia

New member
בקשת החזרה באיביי - עזרה

שלום, יש לקוחה שפתחה בקשה כזו והמוצר כנראה נפגם בזמן השילוח והיא לא רוצה להחזיר אותו (וגם אם כן, אני אצטרך לשלם על ההחזרה בגלל שהסיבה היא smothing wrong with an item ) והיא רוצה שאני אשלח לה חדש. והסכמתי. השאלה שלי היא כזו, הבקשה תישאר פתוחה, האם לבקש ממנה לסגור אותה? אם הבקשה לא תסגר עד שהיא לא תקבל את המוצר החדש, האם זה יתן לי דיפקט? האם כדאי אולי להחזיר לה את הכסף ולבקש שתעשה רכישה חוזרת של אותו המוצר?
 

Avalon11

New member
הבקשה תיסגר אוטומטית אחרי 30 יום מרגע שנפתחה

מתי היא פתחה את בקשת ההחזרה הזו ומתי אישרת את ההחזרה?
אם עברו 5 ימי עסקים והיא טרם שלחה את המוצר, אפשר (מנסיון) להתקשר לאיביי ולבקש מהם לסגור את קייס ההחזרה לטובתך מאחר ועברו 5 ימי העסקים בהם מחויב הלקוח לשלוח בחזרה את המוצר ולספק מספר מעקב.

אפשר לשלוח לה תוך כדי שהקייס פתוח אבל אם היא תסלים את הקייס (במידה ולא אישרת את ההחזרה) איביי ישפטו לטובתה.
היתי מציע לתת לה full refund במסגרת בקשת ההחזרה ולבקש שהיא תרכוש שוב, לאור העובדה כי מערכת ההחזרות של איביי לא תומכת בהחלפות כאלו (כמה פרימטיבי)
 
למעלה