בקשת עזרה בחיפוש בית אבות

  • פותח הנושא mmtt
  • פורסם בתאריך

mmtt

New member
בקשת עזרה בחיפוש בית אבות

שלום לכולכם אבי נמצא כרגע בביתו עם מטפל צמוד 24 שעות מצבו מידרדר. הוא עם חיתולים, לעיתים מבולבל לחלוטין, סובל ממחלות שונות ואינו עצמאי בנושא - לבוש - רחצה וכו' הולך בקושי. ניסיתי לחפש בית אבות באיזור חולון בת ים וקשה לי למצוא מקום שיקבל אותו למחלקה סעודית (איני רוצה מקום שבו הוא רק ישב ויבהה. אם יש לכם הצעות - תודה מראש אביבה ותרצה
 
המן האופציות

שיש לך באזור שבחרת? האם אתה מכיר את בתי האבות באזור? למה קשה לקבל אותו למחלקה סיעודית?
 

Sarika

New member
אפשר...

לחפש בדפי זהב, ישנן חברות שמתמחות במציאת בית אבות מתאים, מבחינה כספית,איזור מגורים ומבחינת מצבו הפיסי של הקשיש. בדרך כלל אינן גובות תשלום עבור השרות (שכרן משולם ע"י בית האבות). בהצלחה !
 

גנגי

New member
המלצה מאוד חשובה:

אל תסתפקו בטלפון - גשו לכל אחד ואחד מהמקומות לבדוק אישית, ואל תהססו לדרוש לראות את המחלקה מבפנים ולשאול כל דבר שעשוי להטריד אתכן. תרוויחו מזה שני דברים: 1. מידע שייתן לכן אפשרות להשוות בין המקומות 2. מהצורה שבה עונים לכן על שאלות שהם פחות אוהבים להתמודד איתן (לא רק "ואיך האוכל כאן?" אלא גם "כמה פעמים ביום מחליפים פה חיתולים, ואם צריך בתדירות יותר גבוהה, האם עושים זאת או שמחכים לזמן הקבוע?" תוכלו לראות המון: הנהלה וצוות שסבלנותם עלולה לפקוע לנוכח ה"ניג'וסים" שלכן - התרחקו משם כמו מאש! המחירים גבוהים מאוד בכל מקרה, וההבדל בין מקומות משובחים למזעזעים יכול להיות יחסית קטן, מבחינת הפרש מחירים. בחרו לו מקום טוב, וכשתבחרו - הקפידו להיות עם היד על הדופק ככל הניתן. בואו הרבה לבקר והמשיכו לשאול תמיד כל מה שלא ברור לכן או לא מוצא חן בעיניכן. זה רק לטובת אבא שלכן. בהצלחה!
 

אנפה2

New member
לידיעתכם, גם בית אבות טוב

הוא די מזעזע, לאחר שמשלמים את הכס, הראשוני שהוא עשרות אלפי דולרים ומאות שקלים, אח"כ אפשר רק לדבר ללמפה, אני מדברת על 3 שנים שאמי נמצאת בבית אבות ידוע במיוחד, שעושה מדי ערב פרסומים בטלויזיה, והדוגמנית המופיעה היא תושבת בית האבות, ובנה מופיעה גם בפרסומת. אז קחו הכל בערבון מוגבל , פרסומת לחוד ומציאות לחוד, ועכשיו שבועיים היא שהתה במחלקה סיעודית תמורת הון עתק, נראה שם כמו בקן הקוקיה, אחד צורח, שני קורא אחות, שלישי מבקש לשרותים, וכל המטפלות והעובדות עומדות בצוותים ומרכלות, ואוכלות אוכל מעגלת המזון שהגיע עבור החולים שמשלמים ממיטב כספם, בחדרים ריח של שתן וצואה, אם כך נראה הגהינום, אז באמת מגיע לרעים להיות שם. אבל לא זקנינו שחלקם עברו שואה וחיים קשים מאוד.
 

dorgad

New member
אנפה, מה שאת מספרת מזעזע ביותר

ואלה פחות-או-יותר הדברים שאמי בת ה-75 סבורה שמתרחשים בבתי-אבות. הנושא עולה לעתים, אם כי רחוקות, ורק מצדה, כיוון שאני יודעת שאינה רוצה להיכנס לבית אבות. אמנם היא עדיין עצמאית ואני בעד שתמשיך לחיות בביתה כל עוד זה אפשרי, אבל אני מבינה שיבוא יום ולא יהיה מנוס מבחינת הנושא לעומק. שאלתי: האומנם כל בתי האבות הם כאלה? כי אם כן - העתיד בעניין זה נראה לי עגום ביותר. דור
 

גנגי

New member
לא ולא.

יש מקומות מצוינים, צריך אבל לבדוק היטב, בשבע עיניים (שתיים של הבודק/ת, שתיים של בן/בת זוג, שתיים נוספות של חבר/ה, ואחת שקורצת, כי גם הומור חשוב שיהיה).
 

yaeleffi

New member
בתי אבות

את יכולה לפנות טלפונית לחברת אמפתיה 054-4284779 אני פניתי אליהם כשחיפשתי בית אבות לאמי וקבלתי יחס מצוין - טיפול עניני ומסור עד שמצאו לי בית אבות מתאים ןכל זאת ללא תשלום (הם גובים את התשלום מבית האבות). מומלץ בחום.
 
למעלה