נקודת מבט מעניינת. לאורך כל השרשור התייחסתי לחותנת כאל בגירה
בעיקר כי זו ברירת המחדל שלי, וכי ככה היא נשמעה מתוך התאורים של פותח השרשור. א את צודקת, אז זה אכן משנה את התמונה. זה לא ממש נשמע ככה, כי על זקנים סניליים לא אומרים בדרך כלל "חברה טובה שנונה וחדה", אבל אם...
 
מהצד השני, אם היא צודקת, אז זה עוד יותר מצדיק את ההתנהגות של הבת. אם היא לא בגירה, כלומר לא אחראית על עצמה, אז לא מתייחסים אליה כאל אדם בוגר ועצמאי. כלומר, ההחלטה לא לשתף אותה בדברים היא החלטה מאוד הגיונית - יש שיחות של מבוגרים שלא מיועדות לילדים.
 
במקרה כזה אכן אי אפשר לשפוט אותה, וכדאי להתייחס להתנהגות שלה כאל נתון ולגבש גישה בנושא. נראה שזה כבר נעשה, אבל התוצאה לא מספקת את בן הזוג.
 
אישית אני לא רואה טעם בנטירת טינה אף פעם. בעיניי נטירת טינה היא תוצאה של תגובה שלא בוצעה במועדה. לכעוס? אני לא יודעת אם יש טעם, אולי לא. אני אישית כועסת לפעמים על הילדים שלי, ויותר משהייתי רוצה. כנראה שזה בלתי נמנע.
 
 
בכל מקרה, כל מה שכתבתי בשרשור מתבסס על ההנחה שהחותנת היא אישה מתפקדת בהחלט. שמבינה וקולטת בצורה צלולה את העולם ויכולה לנהוג באחריות.
 
 
בעיקר כי זו ברירת המחדל שלי, וכי ככה היא נשמעה מתוך התאורים של פותח השרשור. א את צודקת, אז זה אכן משנה את התמונה. זה לא ממש נשמע ככה, כי על זקנים סניליים לא אומרים בדרך כלל "חברה טובה שנונה וחדה", אבל אם...
 
מהצד השני, אם היא צודקת, אז זה עוד יותר מצדיק את ההתנהגות של הבת. אם היא לא בגירה, כלומר לא אחראית על עצמה, אז לא מתייחסים אליה כאל אדם בוגר ועצמאי. כלומר, ההחלטה לא לשתף אותה בדברים היא החלטה מאוד הגיונית - יש שיחות של מבוגרים שלא מיועדות לילדים.
 
במקרה כזה אכן אי אפשר לשפוט אותה, וכדאי להתייחס להתנהגות שלה כאל נתון ולגבש גישה בנושא. נראה שזה כבר נעשה, אבל התוצאה לא מספקת את בן הזוג.
 
אישית אני לא רואה טעם בנטירת טינה אף פעם. בעיניי נטירת טינה היא תוצאה של תגובה שלא בוצעה במועדה. לכעוס? אני לא יודעת אם יש טעם, אולי לא. אני אישית כועסת לפעמים על הילדים שלי, ויותר משהייתי רוצה. כנראה שזה בלתי נמנע.
 
 
בכל מקרה, כל מה שכתבתי בשרשור מתבסס על ההנחה שהחותנת היא אישה מתפקדת בהחלט. שמבינה וקולטת בצורה צלולה את העולם ויכולה לנהוג באחריות.