בקשת עזרה לגבי YES

בקשת עזרה לגבי YES

התחברתי ללויין לפני חודש, במסגרת מבצע שהבטיח שאשלם 99 ש"ח בלבד בחודש הראשון. היום הגיע החשבון, והסכום שחייבו אותי: 150 ש"ח. קשה עד בלתי אפשרי לתפוס אותם בטלפון. ההמתנה נורא ארוכה (מגיעה עד עשרים וחמש דקות ומסתיימת בניתוק מתוך יאוש), וכשהם כבר סוף סוף כן עונים הם מעבירים אותי למישהו אחר ושוב ההתמנה ארוכה... כאילו אין עם מי לדבר שם. מה אפשר לעשות?
 

odedg

New member
בעיות בתקשורת?

נראה לי שמאז שהמציאו את הטלפון, יש ששוכחים שיש עוד אמצעי תקשורת חשובים לא פחות, חלקם מהירים וחלקם פחות, אך עם יתרונות מסויימים. אז ככה, אולי תנסה לפנות אליהפ בפקס (זה מהיר) ובמכתב (רשום, זה איטי יותר, אך עם הוכחות מבוססות), תציג את ההוכחה להבטחה לעומת מה שביצעו לך בפועל ותדרוש את המגיע לך. אם שילמת בכרטיס אשראי, פנה במקביל לחברת האשראי וציין שאישרת כך וניכו לך כך וכו´. בכל מקרה, ציין גם שאתה דורש תשובה בכתב, ועדכן אחד מגורמי הצרכנות (גם אם לא יטפלו, זה לא מזיק...) ספר לנו תוצאות!
 

esti_prikit

New member
ה 99 שח זה על הצפיה

יש גם תשלום על ההתקנה ויש גם תשלומים על הפיקדון על הממיר לדעתי יש רק בעיה של הסבר אני מצליחה תמיד להתקשר אליהם בהמתנה של בין 5 ל 10 דקות מכסימום ובסופו של דבר זה שיחת חינם
 
למעלה