הורדתי סופסוף את בראזיל, ואני מנסה לרנדר בה כל מני דברים, אבל לא ממש יוצא לי רדיוסיטי כמו שראיתי בדוגמאות. מה בדיוק אני שוכח? באיזה SETTING ברנדרר, סוגי אורות, הצללה, חומרים, גאומטריה להשתמש? בתודה מראש פריצ´ר.
תודא שמסומנת האפשרות לenable indirect lighting . לגבי חומרים- ברזיל עובדת עם כל החומרים הרגילים של מקס, למעט raytrace . קיים בפלאגאין גם חומר שנקרא brazil test material אם איני טועה, ושימוש בו יכול לפתור בעיות שאתה נתקל בהן עם החומרים הרגילים. היות וזה מרנדר gi , התאורה של הסצנה שלך יכולה להיות בסיסית מאד ועדיין לתת תוצאות יפות. ברוב המקרים די להשתמש בספוט אחד, ובskylight של ברזיל. בקובץ העזרה יש פירוט לגבי הפרמטרים השונים והשפעתם על איכות וזמן הרינדור.
יש שם secondary lighting - לזה התכוונת? זה היה מסומן גם קודם, והצללים שניסיתי לרנדר יוצאים חדים כמו קודם. אני לא מצליח ליצור צללים רכים כמו שיש בדוגמאות שלהם באתר.
area lights או בskylight בלבד. כרגע area lights לא ממש עובדים , אבל אפשר לעשות סימולציה של זה ע´י שימוש במספר spotlights ממוקמים קרוב אחד לשני, כל אחד מהם מטיל צל של shadowmap עם גודל מפה קטן יחסית (~120 ) ועם sample range גבוה (12 ~) . ככל שמספר האורות גבוה יותר, איכות הצל תהיה טובה יותר. ככל שהשטח שהם מכסים גדול יותר, הצל יהיה מטושטש יותר. וכן, התכוונתי לsecondary lighting .
כשזה מסומן, זה מאפשר את חישוב האור המוחזר, ולא רק אור מתאורה ישירה.