בראזיל

preacher

New member
בראזיל

הורדתי סופסוף את בראזיל, ואני מנסה לרנדר בה כל מני דברים, אבל לא ממש יוצא לי רדיוסיטי כמו שראיתי בדוגמאות. מה בדיוק אני שוכח? באיזה SETTING ברנדרר, סוגי אורות, הצללה, חומרים, גאומטריה להשתמש? בתודה מראש פריצ´ר.
 

ejay

New member
באיזור ההגדרות של luma server

תודא שמסומנת האפשרות לenable indirect lighting . לגבי חומרים- ברזיל עובדת עם כל החומרים הרגילים של מקס, למעט raytrace . קיים בפלאגאין גם חומר שנקרא brazil test material אם איני טועה, ושימוש בו יכול לפתור בעיות שאתה נתקל בהן עם החומרים הרגילים. היות וזה מרנדר gi , התאורה של הסצנה שלך יכולה להיות בסיסית מאד ועדיין לתת תוצאות יפות. ברוב המקרים די להשתמש בספוט אחד, ובskylight של ברזיל. בקובץ העזרה יש פירוט לגבי הפרמטרים השונים והשפעתם על איכות וזמן הרינדור.
 

preacher

New member
תודה... אבל לא מצאתי...

יש שם secondary lighting - לזה התכוונת? זה היה מסומן גם קודם, והצללים שניסיתי לרנדר יוצאים חדים כמו קודם. אני לא מצליח ליצור צללים רכים כמו שיש בדוגמאות שלהם באתר.
 

ejay

New member
צללים רכים זה אפקט של שימוש ב

area lights או בskylight בלבד. כרגע area lights לא ממש עובדים , אבל אפשר לעשות סימולציה של זה ע´י שימוש במספר spotlights ממוקמים קרוב אחד לשני, כל אחד מהם מטיל צל של shadowmap עם גודל מפה קטן יחסית (~120 ) ועם sample range גבוה (12 ~) . ככל שמספר האורות גבוה יותר, איכות הצל תהיה טובה יותר. ככל שהשטח שהם מכסים גדול יותר, הצל יהיה מטושטש יותר. וכן, התכוונתי לsecondary lighting .
כשזה מסומן, זה מאפשר את חישוב האור המוחזר, ולא רק אור מתאורה ישירה.
 

preacher

New member
../images/Emo13.gif בדיוק מצאתי...

...שזה הסקיילייט, באתי לפורום להגיד שמצאתי והנה ההודעה שלך כבר תלויה... עכשיו רק נשאר לי לרנדר כל מיני מודלים ישנים עם סקיילייט ולראות מה קורה. תודה!
 
למעלה