ברוכים הבאים למצבים משתנים

ענבר.

New member
ברוכים הבאים למצבים משתנים

לכל מי ש"מתעצל" ללחוץ על הכפתור האדום של מכתב הפתיחה - על ציר הזמן שנקרא "חיים", אנחנו חווים מצבים משתנים אין ספור. במעברי החיים שלנו, אנחנו אוספים חברים, מאבדים כמה בדרך, מתחתנים, יולדים, מתגרשים, עוברים דירה, עוקרים למקום מגורים חדש, מתפטרים/מפוטרים מעבודה, וכד'. בעומס הזה שמביאים עלינו החיים הפוסט מודרניים, לא תמיד מתאפשר לנו לעצור, לקחת את הזמן ולהבין את המהלך (שאולי הגיע ממקום של בחירה ואולי נכפה עלינו מכורח הנסיבות) והתהליך שעברנו או עובר עלינו. בתפרים שבין המעברים, אנחנו מגלים בוקר אחד, שלמעשה נשארנו עם חבר אחד, חתול או כלב, וים של תהיות. לפעמים ה"לבד" מרגיש לנו טוב, לפעמים הבדידות מעיקה. כאן, בפורום, ננסה לעצור לרגע, לחשוב ביחד, תוך נסיון למצוא את התשובה האולטימטיבית ללמה זה קורה לנו ואיך אנחנו יכולים לשנות דברים שיעבדו לטובתינו. יחד, ננסה ליצור "מועדון חברתי", שיפתח פתח לחברויות חדשות, להתחלות חדשות, לאותו "משהו" שחיפשנו להתחבר אליו ולא ידענו איך. אז, הצטרפו אלינו ענבר.
 

magy

New member
לחיי המועדון החדש........./images/Emo3.gif

סתם בדיקה אם אפשר לשרשר.........כנראה שיש בעיה והרבה מוזמנים לא הגיעו.......מסיבה זו....
 

magy

New member
איך כתבת?

לפעמים ה"לבד" מרגיש לנו טוב, לפעמים הבדידות מעיקה. מזכיר משפט בשיר ידוע........ מבדידות האנשים הופכים קשים מעטים יוצאים ממנה נשכרים
 

ענבר.

New member
אנשים הופכים להיות קשים

אל עצמם? אל הסביבה? נסי לשאול, רנדומלית, אנשים - לאן היית נוסע בחופשה הבאה שלך? תראי שרוב התשובות יהיו - לאי בודד. אז, אולי, יש בה קסם בבדידות? קסם בלתי מפוענח?
 

magy

New member
כשמתרגלים אליה.........

אין בה קסם...... אבל היא הופכת לחברה די נאמנה...... לא משתנה... לא בוגדת.... לא עורקת... תמיד שם..... איתי....רק איתי... אפילו לא מציקה... לא שואלת יותר מדיי והשקט שלה?..... מתחילים להתרגל לזה....כמובן מאליו..... וזה - לא - טוב !!!!!!!!!!!
 

magy

New member
כמה טוב להיות לבד /

כשאתה לא לבד / אמרה תמר אטינגר וצדקה.
 
ואם כבר לבד אז שיהיה בתנועה ../images/Emo20.gif

שנתחמם, שלא נקפא שלא נשתגע ... מזל טוב להולדת הפורום החדש
אני מהצד שמתחיל לקפוא .. איפה החימום?
 

ענבר.

New member
החימום

כאן, בצד של המנוע
ברוכה הנמצאת ורק לא לקפוא על השמרים...
 

The Damned

New member
מזל טוב על פתיחת הפורום!

מהתיאור שלך, אני חושבת שבאמת מצאתי מקום שיטיב עמי.
 
מצבים משתנים....

החיים מטבעם דינמיים, זורמים...ואנחנו איתם. בכל שנה ביום הולדתי מפתיעה אותי הידיעה כמה השתנתי, כמה צמחתי, אומנם התהליך לפעמים כואב, אבל התוצאה?- שוה את הכל. חוזק, עוצמה, בטחון מוחלט ואמונה בדרכי, הם מנת חלקי, בשורה התחתונה, די טוב לי עם השינויים שכופים עלי החיים...
 
למעלה