ברוכים הבאים למשכננו החדש

ברוכים הבאים למשכננו החדש

שימו לב אני נכנס לכאן לפחות פעם ביום נא לא לקפוץ שוב אחרי חצי שעה/ שעה/ שש שעות, אלא להמתין אתם מוזמנים לענות אלו לאלו (אם אתם יודעים את התשובות ) אך, אנא אם אינכם בטוחים , חכו לי. יש נם עוד כמה כללים, עליהם נעבור בהמשך
 
כמה כללים

שיסייעו לי לסייע לכם א. לפני שאתם מעלים שאלה בדקו שהתשובה עליה לא מופיעה כבר באתר ב. אחר כך בדקו שלא עניתי כבר לשאלה זהה או דומה כאן בפורום ג. המתינו בסבלנות לתשובתי (עיינו בהודעה הקודמת) ד. ציינו תמיד לאיזו בחינה אתם ניגשים (היסטוריה א' או ב', ידע עם ומדינה א' או ב') ה. נהגו בנימוס ובכבוד זה בזה
 

Mighty Morphin

New member
אפשר גם לענות?../images/Emo13.gif

זה אפשרי, וזה אומר שאתה לומד מקבוצה א'- למידה בהרחבה על שנות ה-20 ואז עונה על שאלות (מטלות) פתוחות בנושא, ושאלות מאגר בלבד משנות ה-30. בגלל זה לא מלמדים אתכם על העלייה החמישית כי היא בשנות ה-30, וכל מה שאתם בעצם צריכים לדעת בשנות ה-30 זה רק ללמוד בע"פ תשובות לשאלות מאגר ותו לא. ככה גם מלמדים אצלי בבי"ס-בגלל זה אני יודע.
 
אכן זו התשובה

בקצרה, המורים שלכם בחרו בין שתי האופציות א. הרחבה על שנות ה20 ומאגר על שנות ה30 או ב. הרחבה על שנות ה30 ומאגר על שנות ה20 לכל שאר השאלות שבעמוד זה אתייחס בערב ומחר (גם אם קיבלתם תשובה, אכנס , אקרא ואוודא שקיבלתם תשובה נכונה) שבת שלום ושוב, ברוכים הבאים
 

אביגל ג

New member
יש לי שאלה בקשר לזה..

אצלי בכיתה המורה לימד את השני הנושאים כדי שתהיה לנו את האופציה לבחור. אבל שאר הכיתות בשכבה שלי לא למדו את זה כך ואפילו עוד לא סיימו את החומר. האם זה באמת בסדר שלקבוצת תלמידים תהיה האופצייה לבחור ולקבוצה אחרת לא?
 
למרות שלא אלי הופנתה השאלה

אני הענה בכל זאת. ברור שזה לא בסדר וברור שזה לא הוגן אבל אין מה לעשות בעניין. המורה מבחינתה לימדה את החומר הדרוש למבחן לא יותר ולא פחות, הבחירה זה רק בונוס למי שרוצה. בכל מקרה מה אפשר לצפות מהמורים ומערכת החינוך בארץ?! אני אומר מי שרוצה שיהיה לו בחירה שילמד את החומר הנוסף לבד. זה לא ביג דיל ללמוד לבד היסטוריה בכל מקרה המורה רק קוראת מהספר או מכתיבה. אפשר לקחת ספר וללמוד לבד ואפשר להשתמש בפורום הזה אם יהיו שאלות.
 

אביגל ג

New member
צודק! מסכימה איתך!

זה לא שהפניתי את התשובה רק לאדם אחד, אלא שרשרתי להודעתו...אולי טעיתי. זה לא רק מופנה אליו אלא לכולם. בכל מקרה, קשה לי (עד כמה שזה מצחיק) לראות את חברה שלי לומדת עם מורה שמלמדת פחות טוב מהמורה שלי, לא רק שמפחיתה בחומר שלהם במקום לתת להם את מירב האופציות שיהיו פתוחות בפניהם, היא גם לא מספיקה ללמד אותם (לפי איך שזה נראה, אפילו עד הבגרות היא לא תספיק ללמד אותם) ולא מסבירה להם כל תשובה בפירוט כפי שצריך.
 
כן אני מכיר את המורות האלה

הם מהסוג הכי גרוע. יש איזה 4 סוגי מורות יש את המורות האלה שמסבירות טוב את חומר אבל הם מתקדמות לאט בחומר. יש את אלה שמתקדמות מהר בחומר אבל לא מסבירות טוב את החומר שזה גם דיי גרוע. יש את אלה שגם מתקדמות מהר וגם מסבירות טוב את חומר אבל זה נדיר מאוד למצוא כאלה מורות יש את המורות האלה שגם מתקדמות לאט בחומר וגם בלא מסבירות טוב וזה ממש גרוע. כשזה קורה שיש לך מורה רעה בהיסטוריה זה גרוע אבל אפשר להסתדר אבל כשזה קורה במתמטיקה, פיזיקה, כימיה, מחשבים ובעוד מקצועות כאלה שאי אפשר כמעט ללמוד לבד אז זה בעיה וצריך לקחת מורה פרטי או ללמוד לבד חזק. איך שמורים דופקים לך את הבגרות זה ממש מבאס
 

ShlomiM4

New member
לעזאזל

המורה שלי מהסוג הכי גרוע מלמדת לאט לעזאל, בפסח באתי יומיים רצוף 5 שעות כל יום היסטוריה יש לנו לפעמים ביטולים לשיעורי חינוך והיא באה ללמד וימים שאנחנו מתחילים ב 8 היא דופקת לנו שיעור ב 7 "השלמה" כבר חנקה אותנו , ומה הכי גרוע היא מסבירה גרוע במבחן שעבר יורת מחצי כיתה נכשלו והצון הכי טוב היה 85 כאשר אני קיבלתי 74 ואנשים קינאו בי שזה ציון לא הכי טוב , לעזאזל , אין לי בגרות השנה.
 

אביגל ג

New member
המורה שלי כל השנה הכתיב מרוב כאבי

ידיים ביקשנו כל הזמן לעשות דיונים בכיתה אבל הוא לא הסכים ורק אם היו שאלות הוא הסביר בפירוט נרחב יותר... סיימנו את חומר הלמידה שיעור לפני פסח ולכן לא באנו בפסח... דווקא המורה הזה נכנס לקטגוריה של המורים הטובים...
 
בקשר למורה שמכתיב הרבה

טוב מורה שמכתיב זה לא הדבר הכי גרוע שיש. אחרי כמה זמן מתרגלים לזה ואני וחברי לכיתה פיתחנו שרירי אצבעות לא רעים בכלל
. ובכלל את יכולה לא לכתוב אלא לעשות כאילו את כותבת או לא לבוא לשיעורים לפעמים ואז לצלם את החומר מחבר.
 

אביגל ג

New member
לא אמרתי שהמורה שלי גרוע, ההפך,

עובדה שהספקנו את הכל ואם היו לנו שאלות הוא ענה לנו עד שהבנו. הלוואי ויהיו יותר מורים כמוהו ולא כמו המורה של חברה שלי. שביררתי אצלה והם עוד לא למדו את האיסלאם...
 
ימים מרוכזים בהיסטוריה ובספרות

זה הדבר הכי מטופש שהמציאו. אני אישית לא באה לשטויות האלה. אני פשוט מצלם מחברים שלי את מה שהם כתבו ומזה לומד למבחנים. אם לא היו מורידים לי על זה ציון מגן אז לא הייתי בא לשיעורים בכלל. יש כל כך הרבה חומר על היסטוריה וספרות באינטרנט וספרים והסברים דיי ברורים הדבר היחיד שצריך לדעת בזה זה לחרבש טוב וזיכרון טוב. לי אישית אין זיכרון טוב אז זה מצריך ממני הרבה שעות התכונות ושינון וזה מרגיז אבל בסוף אני מוציא ציון טוב. וShlomiM4 או שהמורה שלך מסבירה באמת ממש גרוע אז בכלל לא צריך להקשיב לה וללמוד לבד או שהיא מהמורות האלה שרוצות שתכתוב הכל מילה במילה ועל כל מילה שלא כתבת היא תוריד המון נקודות.
 

ShlomiM4

New member
בעעע

היא מכתיבה דברים ואני אומר לך המבחן שבו קיבלתי 74 לא היה הבדל בין 100 ל 74 הכל מנוסח יפה הכל נכון אבל היא נכנסה בי בטעויות שמה זה עיצבנו אותי ורציתי לצעוק עליה היא מסבירה גרוע , מלמדת לאט , מורידה נקודות על דברים שטותיים פשוט סיוט , דווקא מורה כזאת נפלה לי על בגרות !
 

pertal

New member
תקלטו את זה בקשר למורה שלי:

אצל המורה שלי רק מישהו אחד בכל ההיסטוריה שהיא מלמדת אותי שזה בכיתה ז ועכשיו.... ואני מדבר על כל הכיתות בשכבה!! רק מישהו אחד קיבל 100!!! כל הציונים הם מקסימום 90. היא פשוט מורידה על שטויות שזה לא יאמן!!! ואני בטוח שבוחן נייטרלי לא יוריד עליהם. המורה שלי גם לוקחת ללב-זתומרת אם היא מחבבת אותך אז היא תתנכל אליך פחות :) חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
טוב עזבו מורים זה סתם עם מתוסכל

ולא יוצלח שלא הצליח להתקבל למקצוע יותר טוב ועכשיו הצלחה היחידה שהוא יכול להשיג זה לנסות להכשיל את כולם עד שתהיה להם בגרות כל כך רעה שהם יוכל לעבוד רק כמורה.... טוב לא כל המורים כאלה אבל חלק גדול כן
 
לי זה נראה מאד צורם

שמצד אחד אתה שוטח כאן את דיעותיך הלא מחמיאות על מורים. ומצד שני אין לך בעיה לבקש (ולקבל) עזרה מהמורה שכאן בפורום. אולי הנסיון שלך עם מורים הוא בעייתי, אבל מכאן להשליך על קבוצה כל כך גדולה...
 
קודם כל הדברים נאמרו בהומור וקצת

הקצנתי אותם. דבר שני אני לא מכליל והדברים שנאמרו הם מיוחסים לחלק מהמורים ולא לכלום. יש מעט מאוד מורים שאכפת להם ממכך ועושים את עבודתם נאמנה.
 

אלמוג205

New member
עליה חמישית

נכללת גם בתוכנית הלימודים של קבוצה א' שאלת המאגר 1. מה היו הגורמים לעליית יהודים לארץ-ישראל בשנות ה-30 מתייחסת לעליה חמישית.
 
למעלה